Nagradu "Mila Dimitrijević" za najbolju žensku ulogu Ocjenjivački je sud ove godine dodijelio Liviju Badurini za ulogu Signore Laure u komediji Marina Držića "Dundo Maroje" u režiji Ozrena Prohića.
Nagradu "Mila Dimitrijević" za najbolju mušku ulogu dobio je mladi glumac Luka Dragić za ulogu Johna Worthinga (jednog od Ernesta) u lepršavoj, duhovitoj, neobveznoj kozeriji Oscara Wildea "Važno je zvati se Ernest" u režiji Tomislava Pavkovića.
Nagrada "Marijana Radev" za najbolju žensku opernu ulogu ostvarenu dodijeljena je mezzosopranistici Ceciliji Car za ulogu Madame de Croissy u predstavi "Razgovori karmelićanki" Francisa Poulenca pod ravnanjem Michaela Helmratha u režiji Krešimira Dolenčića.
Nagradu "Vladimir Ruždjak" za najbolju mušku opernu ulogu Ocjenjivački je sud dodijelio gostujućem bugarskom baritonu Kirilu Manolovu za ulogu Figara u "Seviljskom brijaču" Gioachina Rossinija. I tu je predstavu režirao Krešimir Dolenčić, a Kiril Manolov je, kao i Cecilija Car, u "Razgovoru karmelićanki" nastupio u jednoj od repriznih postava.
Nagrade Baleta HNK "Ana Roje" i "Oskar Harmoš" dobili su Pavla Mikolavčić i Ilir Kerni. Pavla Mikolavčić je u zadnjih godinu i pol dana tumačila zapažene uloge, među kojima Vilu šećera u "Orašaru", Pas de deux seljana u "Giselle", Vila obilja i Pas de six u "Trnoružici", Muzu u "Maestru" i druge.
Ilir Kerni već 15-ak godina pleše u Baletu Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu, a svojom energijom, stasom i pojavom taj danas najstariji nositelj glavnih uloga u Baletu može biti uzorom i primjerom odgovorna i dosljedna umjetnika, stoji u obrazloženju Ocjenjivačkog suda. Kerni je nastupio u ulozi Mirka u baletu "Đavo u selu", Princa u "Orašaru" i drugima.