Kovačević je rekao da su uz Zastavu, pokrenuti i pregovori s Fordom, Volkswagen grupom, GM/Opelom i Volvom.
U Zastava Autu sljedećih tjedana počinje proizvodnja i montaža modela Zastava 10, a do kraja godine bi u proizvodnji tog automobila trebalo surađivati između 10 i 12 članova HAMK-a, kaže Kovačević.
Važno je da što više hrvatskih proizvođača dijelova uđe u posao sa Zastavom, kako zbog same važnosti tog posla, tako i zbog stjecanja referenci za suradnju s drugim proizvođačima, smatra on.
Kako je izvijestio, u tijeku su razgovori s Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak i poslovnim bankama o osiguranju tog izvoznog posla od komercijalnih rizika.
Komentirajući nedavne nesuglasice sa Klasterom alatnica, čiji su predstavnici posjetili Zastavu i razmatrali mogućnosti suradnje, Kovačević je rekao da HAMK okuplja proizvođače dijelova, a Klaster alatnica alate za proizvodnju tih dijelova, te da te dvije djelatnosti međusobno ne konkuriraju.
Kovačević je izvijestio da su ugovor o trajnom konzorciju potpisale 24 članice klastera. Ukupni prihod članica HAMK-a u 2006. godini iznosio je 520 milijuna kuna, a zajedno zapošljavaju dvije tisuće radnika.
Dodao je da je u tijeku certifikacija članica klastera koje dosad nisu usvojile normu kvalitete ISO 9001:2000, a u tijeku je i certifikacija posebnim normama za auto industriju.