Stvaranjem prepoznatljivog turističkog branda ličkih proizvoda koje su razvili stručnjaci Coca-Cole, mjesno stanovništvo osposobljavat će se za razvoj turizma, a jedan od dugoročnih ciljeva projekta biti će i izgradnja Centra za vode na Gacki, kao izvora informacija o hrvatskim rijekama, pitkoj vodi i moru, rečeno je na konferenciji za novinare.
Voditeljica Projekta društveno odgovornog poslovanja pri UNDP-u u Hrvatskoj Heidi Eterović rekla je da je taj projekt jedan od pionirskih primjera suradnje privatnog sektora i UN-a.
Direktor za odnose s javnošću Coca-Cole za Jugoistočnu Europu Sandro Baričević rekao je da je jedan od prioriteta Coca-Cole briga o vodi te će širom svijeta usredotočiti na tri područja - smanjivanje vode u proizvodnji pića, recikliranje, odnosno pročišćavanje vode u ponovnoj proizvodnji, te ulaganje u projekte razvoja lokalne zajednice s ciljem zaštite voda.
Projektom "Svaka kap je važna - oživimo rijeku Gacku" znanjem i iskustvom želi se podržati stanovništvo u zaštiti vodnih i okolnih područja Gacke i potaknuti ga na razvoj održivih turističkih djelatnosti, rekao je Baričević.
Naglasio je da su Gacka i taj dio Like odabrani zbog prirodnih ljepota, ogromnog vodnog potencijala te specifičnosti čitavog kraja, a želja im je da primjer Gacke bude primjer ponašanja prema vodi.
Baričević je naglasio da se slični projekti u organizaciji Coca-Cole i UNDP-a provode u još nekoliko država diljem svijeta, a Hrvatska je izabrana zbog svojih golemih vodnih kapaciteta.
Zamjenik gradonačelnika Otočca Mario Barković i tajnik Hrvatske gospodarske komore Županijske komore Otočac Milan Kranjčević rekli su kako ih raduje što su UNDP i Coca-Cola odabrali dolinu Gacke i područje oko Otočca za ovaj projekt, a što će pomoći unaprjeđenju tog lijepog i očuvanog kraja.
Na konferenciji su predstavljeni i vizualni identitet i logotip koji će, kako je rečeno, pridonijeti popularizaciji rijeke Gacke i projekta, a Gacka će postati jedan od simbola Hrvatske i zaštitni znak njenog vodnog obilja.
Najavljeno je održavanje edukativnih radionica, postavljanje edukativnih panela na lokalitetima u blizini Gacke te izrada turističke mape i dvojezičnog (hrvatskog i engleskog) "Vodiča za dobro postupanje s vodom".
Najavljena je i manifestacija "Dani Gacke", koja će se održati od 24. do 30. lipnja, na kojoj će biti prikazana vizualna rješenja projekta u primjeni, a djelatnici Coca-Cole u Hrvatskoj i UNDP-a zajedno će sudjelovati u uređenju dijela Gacke.