Kupnjom 15 milijuna dionica te kineske kompanije Microsoft dobiva udjel od nešto ispod jedan posto, stoji nadalje u tom priopćenju.
Povrh dogovorene dioničke transakcije, dvije kompanije dogovorile su suradnju u razvoju, proizvodnji i marketingu TV prijamnika, kompjutora i drugih digitalnih proizvoda za kućnu zabavu, priopćio je nadalje Sichuan Changhong.
Iako će se taj projekt naći suočen s istim izazovima koji su u prošlosti onemogućili nekoliko sličnih suradnji, tržište je sada zrelije, a taj sporazum Microsoftu otvara vrata kineskog tržišta ruku pod ruku s potencijalno ključnim igračem, ocjenjuje Sigurd Leung, čelnik IT istraživanja u Analysys International u Pekingu.
"Changhong je državna kompanija, tako da je Microsoftov jedan posto doista značajan", kazao je on.
U prvom tromjesečju 2007., Sichuan Changhong ostvario je rast neto dobiti za 24 posto u odnosu na godinu dana ranije, na 96,32 milijuna juana.