Za nagrade u pet kategorija natjecalo se 40 projekata, od javne uprave, velikih i malih tvrtki do nevladinih udruga i drugih.
Pobjednica u kategoriji 'Odnosi s javnošću u javnom sektoru' je agencija Premisa, za kampanju 'Prve tri su najvažnije', rađenu za UNICEF. Za tu nagradu konkurirale su još akcija 'Kravata oko Hrvatske' autora Marijana Bušića iz Academije Cravatice i agencija Premisa za organizaciju medijskog praćenja skijaške utrke 'Snow Queen Trophy'.
Tvrtka Pliva Hrvatska pobjednica je u kategoriji 'Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za velike tvrtke', a nagradu je dobila za kampanju 'Javno zdravstvene akcije'. U utrci za ovu nagradu nominirane su bile još agencija Premisa za savjetovanje Barr Pharmaceuticalsa u preuzimanju Plive i T Mobile za akciju 'Janičin štap za anđela - štap dobrote i humanosti'.
S kampanjom 'Otvoreno o seksu' agencija Spona komunikacije pobijedila je u kategoriji 'Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za male i srednje tvrtke', a finalisti su bili i Pragma komunikacije s akcijom 'Za sve žene' te Madison Consulting koji je za Drogerie Markt osmislio akciju 'Naučimo živjeti aktivno'.
U kategoriji 'Društvena odgovornost u korporativnom sektoru' finalisti su bili T Mobile Hrvatska s akcijom 'Vozila hitne pomoći za regionalne centre hitne pomoći' i Vipnetova kampanja 'Kretanje, komunikacija, život'. Pobjedu je odnio tjednik Nacional s akcijom 'Top stipendija za top studente'.
Za akciju 'Godina otvorene komunikacije', u kategoriji 'Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - interna komunikacija', nagradu je dobila Financijska agencija (Fina). Nominirani su bili i Spona Komunikacije koje su za Cemex oblikovale model interne komunikacije te Vipnet, za interni časopis 'VIP Team'.
Na svečanosti su dodjeljene i tri posebne nagrade HUOJ-a za doprinos razvoj odnosa s javnošću u Hrvatskoj.
Nagrađeni su Eduard Osredečki, inicijator osnivanja HUOJ-a te praktičar i teoretičar PR-a, zatim Mihovil Bogoslav Matković, jedan od utemeljitelja HUOJ-a i bivši predsjednik udruge i dugogodišnji prvi čovjek PR-a Hrvatske elektroprivrede (HEP) te Amelija Tomašević, dugogodišnja voditeljica odnosa s javnošću hotela Esplanade.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću je udruga koja okuplja profesionalce koji se bave odnosima s javnošću. Ima oko 800 članova zaposlenih u tvrtkama, agencijama za odnose s javnošću, upravnim i tijelima lokalne samouprave, ustanovama i nevladinim udrugama. Udruga je osnovana 1994. godine.