FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUOJ dodijelio godišnje nagrade Grand PRix

Autor: ;dduk;
ZAGREB, 12. lipnja 2007. (Hina) - Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je večeras, po prvi put, godišnje nagrade 'GrandPRix 2007' za najbolja ostvarenja u "odnosima s javnošću" tzv. PR-u (public relations) tijekom 2006. godine.
ZAGREB, 12. lipnja 2007. (Hina) - Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je večeras, po prvi put, godišnje nagrade 'GrandPRix 2007' za najbolja ostvarenja u "odnosima s javnošću" tzv. PR-u (public relations) tijekom 2006. godine.

Za nagrade u pet kategorija natjecalo se 40 projekata, od javne uprave, velikih i malih tvrtki do nevladinih udruga i drugih.

Pobjednica u kategoriji 'Odnosi s javnošću u javnom sektoru' je agencija Premisa, za kampanju 'Prve tri su najvažnije', rađenu za UNICEF. Za tu nagradu konkurirale su još akcija 'Kravata oko Hrvatske' autora Marijana Bušića iz Academije Cravatice i agencija Premisa za organizaciju medijskog praćenja skijaške utrke 'Snow Queen Trophy'.

Tvrtka Pliva Hrvatska pobjednica je u kategoriji 'Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za velike tvrtke', a nagradu je dobila za kampanju 'Javno zdravstvene akcije'. U utrci za ovu nagradu nominirane su bile još agencija Premisa za savjetovanje Barr Pharmaceuticalsa u preuzimanju Plive i T Mobile za akciju 'Janičin štap za anđela - štap dobrote i humanosti'.

S kampanjom 'Otvoreno o seksu' agencija Spona komunikacije pobijedila je u kategoriji 'Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - eksterna komunikacija za male i srednje tvrtke', a finalisti su bili i Pragma komunikacije s akcijom 'Za sve žene' te Madison Consulting koji je za Drogerie Markt osmislio akciju 'Naučimo živjeti aktivno'.

U kategoriji 'Društvena odgovornost u korporativnom sektoru' finalisti su bili T Mobile Hrvatska s akcijom 'Vozila hitne pomoći za regionalne centre hitne pomoći' i Vipnetova kampanja 'Kretanje, komunikacija, život'. Pobjedu je odnio tjednik Nacional s akcijom 'Top stipendija za top studente'.

Za akciju 'Godina otvorene komunikacije', u kategoriji 'Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - interna komunikacija', nagradu je dobila Financijska agencija (Fina). Nominirani su bili i Spona Komunikacije koje su za Cemex oblikovale model interne komunikacije te Vipnet, za interni časopis 'VIP Team'.

Na svečanosti su dodjeljene i tri posebne nagrade HUOJ-a za doprinos razvoj odnosa s javnošću u Hrvatskoj.

Nagrađeni su Eduard Osredečki, inicijator osnivanja HUOJ-a te praktičar i teoretičar PR-a, zatim Mihovil Bogoslav Matković, jedan od utemeljitelja HUOJ-a i bivši predsjednik udruge i dugogodišnji prvi čovjek PR-a Hrvatske elektroprivrede (HEP) te Amelija Tomašević, dugogodišnja voditeljica odnosa s javnošću hotela Esplanade.

Hrvatska udruga za odnose s javnošću je udruga koja okuplja profesionalce koji se bave odnosima s javnošću. Ima oko 800 članova zaposlenih u tvrtkama, agencijama za odnose s javnošću, upravnim i tijelima lokalne samouprave, ustanovama i nevladinim udrugama. Udruga je osnovana 1994. godine.

(Hina) xduk ysp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙