OTP banka je na konferenciji predstavila i svoj novi vizualni identitet u čiju je promjenu (rebranding) uloženo oko 1,5 milijuna kuna.
Predsjednik Uprave OTP banke Darko Odak izrazio je zadovoljstvo poslovanjem banke u prvom tromjesečju, iznoseći uz ostalo podatke da su im operativni prihodi porasli za 5,89 posto, na 99,69 milijuna kuna.
No, porasli su i operativni troškovi za 9,96 posto, na 63,05 milijuna kuna, što u OTP banci pojašnjavaju troškovima otvaranja novih poslovnica.
Do kraja ove godine u Hrvatskoj, najavljuju, planiraju otvoriti još 12 poslovnica.
Odak je naglasio i da je aktiva banke od 31. ožujka 2006. do 31. ožujka 2007. porasla za 21,36 posto, na 11,01 milijardu kuna.
Ukupni su depoziti krajem ožujka ove godine iznosili 8 milijardi kuna, što je porast od 21,61 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine, pri čemu su se depoziti gospodarstva udvostručili te su krajem ožujka ove godine iznosili 1,4 milijarde kuna. Depoziti građana su rasli 11,81 posto, na 6,5 milijardi kuna.
Poraste su zabilježili i kod kredita koji su ukupno krajem ožujka ove godine dosegnuli iznos od 6,6 milijardi kuna, što je 27,92 posto više nego lani.
Od toga se na kredite gospodarstvu odnosilo 2,4 milijarde kuna (20,58 posto više), a 4,2 milijarde kuna na kredite građanima (32,50 posto više).
OTP banka u Hrvatskoj trenutno ima 395 tisuća klijenata i 91 poslovnicu, a kako je kazao Odak, u srednjem roku žele zauzeti 5 postotni tržišni udjel, a dugoročno 10 postotni.
Na današnjoj konferenciji predstavljeni su rezultati i tvrtki iz OTP Grupe - OTP Leasinga, OTP Investa i OTP Nekretnina, te istaknuto da su sve u prvom tromjesečju ove godine poslovale uspješno, ostvarivši poraste u svim segmentima.
OTP banka Hrvatska i pripadajuće tvrtke su dio OTP Grupe čije je sjedište u Mađarskoj.