Politolozi, stručnjaci za ispitivanje javnog mnijenja te predstavnici nevladinih udruga i novinari razgovarali su na konferenciji u organizaciji Zaklade Konrada Adenauera, Ministarstva kulture, Hrvatske udruge radija i novina te Media servisa, o različitim aspektima izvještavanja u predizbornoj kampanji, a središnja tema konferencije bila je uloga medija i kako bi se oni trebali ponašati u izbornoj godini.
Istaknuto je kako istraživanja pokazuju da čak 40 posto hrvatskih građana uopće ne želi izaći na izbore, zbog čega bi mediji trebali imati veću ulogu u njihovu animiranju.
Poseban gost konferencije bio je profesor Roman Haze s njemačkoga Znanstvenog radija koji je govorio o iskustvima izbornih kampanja u toj državi te naglasio kako tamošnji mediji imaju slične probleme kao i hrvatski.
"Istodobno ste suočeni s napretkom tehnologije, potrebom da imate kvalitetan program i pritiscima raznoraznih lobija", rekao je Haze, koji rješenje vidi u neovisnom i obrazovanom novinarskom kadru.
Hrvatski politolog Anđelko Milardović kritizirao je "amerikanizaciju" javnih nastupa hrvatskih političara koji su politiku počeli tretirati kao spektakl, glazbeni koncert ili nogometnu utakmicu.
"Na taj se način sve reducira na formu i sliku i nestaje sadržaj, imamo sliku bez tona, a tako se mnoštvo zavodi slikama, jer pred nama marširaju različite slike koje se međusobno natječu", upozorio je Milardović.
Večeras će se održati prva finalna večer Hrvatskog radijskog festivala u kojoj se natječe 20 izvođača zabavne i narodne glazbe, a prati je tristotinjak novinara uz izravni televizijski prijenos.
Sutra je na rasporedu finalna večer pop rock i urbane glazbe.
Radijski festival prvi put se održava na Hvaru, a hvarski gradonačelnik Pjerino Bebić, zadovoljan suradnjom s organizatorima, poručuje kako to nije samo promocija hrvatske glazbe već i najsunčanijega hrvatskog otoka.