Po riječima direktorice Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) Amelije Tomašević, "city break" putovanja postaju u Europi sve važniji segment turističke i industrije putovanja te je logično da se i Zagreb u to uključuje.
To su programi koji obuhvaćaju dvodnevni ili trodnevni posjet nekom gradu, obilazak njegovih kulturnih i povijesnih znamenitosti, te upoznavanje s gastronomskom ponudom odredišta. Često se, kaže Tomašević, kombiniraju s programima na moru ili kružnim putovanjima, kada posjetitelji u Zagreb dolaze na izlet.
Najvažnije je, ističe, da te programe zajednički organiziraju hotelijeri, agencije i gradski turistički uredi, što pridonosi njihovoj boljoj poslovnoj povezanosti.
Dodaje i da TZGZ zadnjih nekoliko godina intenzivno radi na promociji "city break" programa, a značajnu će prezentaciju grada u tom smislu održati i na predstojećem sajmu/izložbi "City Break" u Ateni.
Tu izložbu, koja će se održati po drugi put, organizira "European Cities Tourism", vodeća profesionalna turistička mreža europskih gradova, čiji je Zagreb član.
Riječ je o jedinstvenom poslovnom forumu za gradske i regionalne turističke urede te dobavljače (hotele, agencije i druge) za "city break" putovanja, koji će uz radionice i izravan kontakt imati priliku za konkretno dogovaranje poslova.
Zagreb je uz Rijeku, Split i Dubrovnik svojom turističkom ponudom bio prisutan i na lanjskom, prvom sajmu/izložbi "City Break" u Helsinkiju, gdje su sklopljeni značajni poslovni kontakti.
Tomašević naglašava da je Zagreb, osim takvih programa, s više od 250 poslovnih i kongresnih događanja u prvoj polovici ove godine postao najjači hrvatski kongresni centar. U tom je smislu sve važniji i u čitavoj regiji, a sve to postiže bez pravog kongresnog centra, čija je izgradnja, ističe, potrebna "već jučer".