"Pozivamo sve korisnike koji nisu dobili račun da se slobodno obrate na naš besplatni broj Službe za korisnike 0800 9000 gdje će im se napraviti prijepis računa za navedeni mjesec te neće trebati platiti zatezne kamate, nego samo onaj iznos koji je na originalnom računu", kaže se u priopćenju T-coma.
"Svi računi za mjesec ožujak, a tako i u Regiji jug, bili su iz T-Coma otpravljeni na vrijeme, u razdoblju od 6. do 11. travnja, što znači uobičajenog dana u mjesecu. Nikakvog kašnjenja računa s naše strane, dakle, nije bilo. Zabilježeni su pozivi putem kojih su se neki korisnici žalili da nisu primili račune te su im poslani prijepisi telefonskih računa za mjesec ožujak", kaže se u priopćenju T-Comova Sektora za korporativne komunikacije.
Uprava drniške pošte tvrdi da su račune u travnju dobili tek za 30-tak posto korisnika koje su uredno dostavili. Udruga za zaštitu potrošača Šibensko-kninske županije "Plavi val" uputila je jučer zahtjev T-Comu da povuče neutemeljene opomene i korisnicima dostavi preslike računa. Propust telefonske kompanije, pošte ili bilo koga drugog ne može pasti na leđa korisnika, ističu u "Plavom valu".