Svrha te priredbe je popularizirati poznatu Međimursku vinsku cestu i blagodati vinorodnog dijela Međimurja, naglasio je za otvorenja Dana vina međimurski župan Josip Posavec. Urbanovo traje do 3. lipnja i trebalo bi iznjedriti šipon kao međimursku marku vina, odnosno prepoznatljiv turistički proizvod, dodao je.
Kampanju smo počeli agresivno kako bi međimurska vina i proizvođači službeno dobili potvrdu za marku vina jer su to i zaslužili, istaknuo je Boris Novak, predsjednik Udruge vinogradara i vinara Međimurske županije "Hortus Croatiae". Šipon je stoljećima međimurska autohtona vinska sorta, dodao je, rekavši kako im je nakana od vina 50-ak proizvođača s geografskim podrijetlom stvoriti svojevrstan turistički proizvod.
Županija oko milijun i pol kuna ulaže u subvencije za okrupnjivanje vinogradarskih posjeda, nabavu protugradnih mreža i sadnju novih vonograda, istaknuo je župan Josip Posavec.
U deset dana Urbanova održat će se brojni stručni okrugli stolovi, a za posjetitelje Vinske ceste organizirani su Dani otvorenih vrata vinskih podruma.