To su radovi na glavnoj trasi autoceste od Hrašća Turopoljskog do Velike Gorice s čvorištem Velika Gorica-jug, obilaznici Velika Gorica, putnom prijelazu Kolareva, vijaduktu Velika Gorica-jug, nadvožnjaku Kolareva te željezničkom podvožnjaku na velikogoričkoj obilaznici.
Radove izvodi poslovna udruga tvrtki koju čine Viadukt, Hidroelektra Niskogradnja, Konstruktor inženjering i Strabag, a njihova vrijednost je 202 milijuna kuna. Po završetku građevinskih radova slijede radovi opremanja.
Ministar Šuker izjavio je prilikom obilaska gradilišta da radovi teku prema planu te da bi bili i brži da nema, kako je rekao, opstrukcije Grada Velike Gorice, čije čelništvo koči projekt pretjeranim administriranjem te pokušajem naplata komunalnih doprinosa koji se, kaže Šuker, nigdje drugdje ne naplaćuju.
Izgradnjom autoceste Zagreb-Sisak, dodao je ministar Kalmeta, Velika Gorica dolazi u poziciju u kojoj u prometnom smislu dosad nije bila, a to će joj omogućiti gospodarski i opći razvoj.
Kako je najavio, natječaj za nastavak radova na autocesti bit će raspisan uskoro, što bi trebalo omogućiti izgradnju prometnice do Lekenika, do kraja 2008. godine.
Autocesta Zagreb - Sisak, dužine 47,5 kilometara, podijeljena je na dionice Jakuševac-Velika Gorica-jug (9,5 km), Velika Gorica-jug-Lekenik (20,2 km) i Lekenik Mošćenica (17,8 km).
Programom građenja za razdoblje od 2005. do 2008. godine obuhvaćena je izgradnja prvih dviju dionica. Kompletna autocesta trebala bi biti gotova iza 2008. godine.