Izuzmu li se prihodi od prodaje srpskog maloprodajnog lanca Rodić M&B, koji je uključen u grupu Mercator u posljednjem tromjesečju prošle godine, stopa rasta prihoda od prodaje slovenskog Mercatora iznosi 9,4 posto.
Glavni razlog rasta valja tražiti na slovenskom tržištu gdje su prihodi od prodaje usprkos jakoj konkurenciji porasli za šest posto iako je snažan promet zabilježen i na ostalim tržištima, ističu u Mercatoru.
Neto dobit se ne može u cijelosti usporediti s onom iz prvog tromjesečja 2006. budući da su u prošlogodišnjem prvom tromjesečju izvanredni prihodi od prodaje prodajnih centara u visini 2,8 milijuna eura bili znatno viši u odnosu na ovogodišnje prvo tromjesečje, kada je zabilježeno 500 tisuća eura odgovarajućih izvanrednih prihoda.
Dobit prije oporezivanja iznosila je u prvom tromjesečju ove godine 9,3 milijuna eura, što je 31 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.