U sklopu kampanje do kraja godine prikazivat će se se po tri audio i video spota koji ukazuju na probleme poštivanja prometnih propisa, stradavanja djece i mladih vozača u prometu, negativnog utjecaja alkohola i droga te odnosa prema osobama s invaliditetom, pješacima i biciklistima.
MUP-ovi spotovi o sigurnosti u prometu razlikuju se od većine ostalih jer se njima želi potaknuti vozače na razmišljanje i utjecati na njihovu svijest, za razliku od klasičnog pristupa koji prikazivanjem prometnih nesreća kod gledatelja izaziva šok.
Spotove je režirao Radislav Jovanov-Gonzo, a u jednom od njih glumi Marija Škaričić. Čitava kampanja stoji 16 milijuna kuna.
"Nesreće se ne događaju nekom drugome jer smo svi mi potencijalne žrtve", rekao je ministar unutarnjih poslova Ivica Kirin, pozvavši sve vozače da se pridržavaju prometnih propisa.
Ministar mora, turizma prometa i razvitka Božidar Kalmeta kazao je da se ovog ljeta očekuje preko deset milijuna turista i još veće gužve na cestama.
Po podacima MUP-a u prva četiri ovogodišnja mjeseca zabilježeno je 7,2 posto više prometnih nesreća nego u istom razdoblju lani. Bilo je 155 nesreća s poginulim osobama, što je 5,4 posto više nego lani. U odnosu na 2006. porastao je broj svih prometnih nesreća.
Mladi vozači uzrokovali su 19 posto ukupnog broja nesreća i 22 posto nesreća s poginulima. Pijani vozači uzrokovali su 2786 nesreća od ukupno 17.755, što je porast za 15,7 posto.