Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i direktor ZET-a Ivan Tolić istaknuli su da je Zagreb drugi grad u Europi, iza Helsinkija, koji svojim građanima omogućuje takvu uslugu.
Tolić je rekao da je namjera uvođenja plaćanja vožnje SMS-om omogućiti građanima jeftiniju kartu te kupnju tijekom vožnje.
Dodao je kako je korišten software Zagreb parkinga, tvrtke unutar Zagrebačkog holdinga, što je pojeftinilo uvođenje SMS-a - ZET je to koštalo oko 150.000 kuna, umjesto milijun i 700 tisuća kuna da su ga morali sami uvoditi.
Tolić je najavio da će do kraja mjeseca ZET u promet pustiti 10 autobusa na biodizel i probno dva autobusa na plin kao pogonskim gorivom. Interes nam je da pola voznog parka imamo na biodizel, a pola na plin, dodao je.
Cijena pojedinačne karte javnog gradskog prijevoza, plaćene m-Prijevoz uslugom, u dnevnom prometu (od 4 do 24 sata) iznosi osam kuna, a u noćnom (od ponoći do 4 sata ujutro) 16 kuna. Cijena slanja SMS poruke za m-Prijevoz uslugu utvrđena je trenutnim cjenicima pojedinih mobilnih operatera.
Karta plaćena m-Prijevoz uslugom, vrijedi za neograničen broj vožnji samo u ZET-ovoj prvoj tarifnoj zoni (Grad Zagreb), u bilo kojem smjeru (A ili B), i to 90 minuta od trenutka plaćanja. Slanjem jedne SMS poruke korisnik može platiti najviše jednu pojedinačnu kartu.
Korisnik plaća pojedinačnu kartu javnog gradskog prijevoza putem m-Prijevoz usluge slanjem SMS poruke na broj 8585 te u roku od dvije minute prima povratnu SMS poruku na svoj mobilni telefon kao potvrdu plaćanja. Korisnik će u tekstu povratne SMS poruke - Potvrde plaćanja dobiti informaciju o vremenu valjanosti karte kao i PIN-u (serijskom broju kupljene pojedinačne karte). Informacija o PIN-u bit će i sastavni dio teksta pošiljatelja povratne SMS poruke, a korisnik je dužan čuvati svoj PIN u tajnosti sve do isteka valjanosti karte.
Nakon primanja potvrde o primitku povratne SMS poruke na mobitel korisnika, mobilni operateri terete njegov račun. Korisnik će 10 minuta prije isteka valjanosti kupljene karte biti obaviješten SMS porukom.
Ako korisnik ne dobije povratnu SMS poruku - Potvrdu plaćanja u roku od dvije minute, plaćanje pojedinačne karte putem m-Prijevoz usluge nije uspjelo, a račun korisnika neće biti terećen.
Na zahtjev ZET-ove kontrole korisnik je dužan pokazati SMS poruku o uplati na svom mobilnom telefonu, jer samo predočenjem povratne SMS poruke - Potvrde plaćanja s pripadajućim PIN-om na svom mobilnom telefonu, dokazuje plaćenu vožnju putem m-Prijevoz usluge.