Usluga, koja je u Sjedinjenim Državama zaživjela u ožujku, sada pokriva Britaniju, Španjolsku, Italiju, Njemačku, Francusku i Kanadu.
Američka tvrtka sa sjedištem u Kaliforniji posljednjih je mjeseci poduzimala napore u cilju nadmašivanja svoga konkurenta Googlea na brzorastućem tržištu internetskog pretraživanja na mobilnim telefonima.
"Ono što potrošači žele od pretraživanja na mobitelima u potpunosti se razlikuje od njihovih želja vezanih uz osobna računala", kazala je Geraldine Wilson, voditeljica tvrtkine poslovne jedinice u Europi, Connected Life.
S ovom uslugom, ako korisnik želi naći informacije o pizzerijama u svome susjedstvu jednostavno treba upisati 'pizza' u rubriku pretraživanja da bi dobio listu lokalnih restorana kao i njihove telefonske brojeve s opcijom direktnog povezivanja u razgovor s brojem, udaljenosti i podatke o kategorizaciji, navodi Yahoo u svojem priopćenju.
Usluga, koju nazivaju oneSearch, također nudi vijesti, slike, najnovije podatke o vremenskoj prognozi i financijske informacije.