FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Snažan rast povjerenja potrošača u Njemačkoj - GfK

Autor: ;gple;
NUERNBERG, 26. travnja 2007. (Hina/dpa) - Povjerenje potrošača u Njemačkoj snažno je ojačalo, dodatno potkrepljujući optimizam u vezi s izgledima najvećeg gospodarstva eurozone, pokazala je u četvrtak anketa njemačkog ekonomskog instituta GfK.
NUERNBERG, 26. travnja 2007. (Hina/dpa) - Povjerenje potrošača u Njemačkoj snažno je ojačalo, dodatno potkrepljujući optimizam u vezi s izgledima najvećeg gospodarstva eurozone, pokazala je u četvrtak anketa njemačkog ekonomskog instituta GfK.

Indeks povjerenja potrošača porast će u svibnju na 5,5 bodova u odnosu na 4,4 boda u travnju i time premašiti očekivanja analitičara koji su u svibnju predviđali vrijednost od 4,8 bodova, objavio je institut za sjedištem u Nuernbergu.

Poboljšanje raspoloženja među potrošačima u Njemačkoj nadovezalo se i na podatak o padu nezaposlenosti i o poboljšanim izgledima za sklapanje sporazuma o povećanju plaća u ovoj godini nakon duljeg razdoblja niske stope rasta plaća.

GfK je proveo anketu među dvije tisuće potrošača u Njemačkoj.

(Hina) xgple yvmo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙