FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Jamnica: u projekt rebrandinga 100 milijuna kuna

Autor: ;tper;
ZAGREB, 25. travnja 2007. (Hina) - Proizvođač mineralnih i izvorskih voda te bezalkoholnih pića, tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor, predstavila je danas novu bocu povratnog stakla od litre, zajedno s novom rasklopivom nosiljkom.
ZAGREB, 25. travnja 2007. (Hina) - Proizvođač mineralnih i izvorskih voda te bezalkoholnih pića, tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor, predstavila je danas novu bocu povratnog stakla od litre, zajedno s novom rasklopivom nosiljkom.

Kako je pojasnio predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić, izlazak na tržište nove boce, zajedno s novom nosiljkom, rezultat je procesa rebrandinga koji je Jamnica, u suradnji s njemačkom konzultatntskom tvrtkom za brandiranje Interbrand započela 2005. godine.

U projekt je uloženo više od 100 milijuna kuna, kazao je Sertić te dodao kako će se zamijeniti 12 milijuna boca, odnosno milijun nosiljki.

Nova povratna boca od litre ima navojni čep, dok se rasklopiva nosiljka tzv. split box dijeli na dvije polovice čime se kupcu omogućuje da rasporedi teret u obje ruke.

Sertić je istaknuo kako se očekuje da će ove godine prodaja mineralne vode Jamnica iznositi 200 milijuna litara, od čega bi se u ljetnim mjesecima prodaja kretala između 25 i 30 milijuna litara mjesečno, ovisno o vremenskim prilikama i turističkoj sezoni.

U Jamnici, koja drži 81 posto hrvatskog tržišta mineralnih voda, očekuju da će im u ovoj godini prodaja porasti 20 posto u odnosu na prošlu godinu.

Starija izvršna potpredsjednica za strategijske poslove Agrokora Ljerka Puljić istaknula je kako Agrokor vjeruje u snagu brenda te će i dalje investirati u jake brendove.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙