Nestle je priopćio da će taj sporazum njegovom rastućem nutricionističkom dijelu poslovanja - koji uključuje proizvodnju dojenačkog adaptiranog mlijeka, dječje hrane, medicinskih nutrijenata, pripravaka za mršavljenje te ostalih dodataka prehrani - uvećati godišnje prihode na otprilike 10 milijardi švicarskih franaka (8,21 milijardi dolara).
Nestle od Gerbera - branda prisutnog u gotovo svakom američkom domaćinstvu - očekuje oko 1,95 milijardi dolara neto prihoda u 2007.
Iako je Nestle najveći svjetski proizvođač dojenačke hrane, dosad mu je nedostajao takav brand u SAD-u i već više od desetljeća razmišlja o preuzimanju Gerbera.
Tom se akvizicijom Nestle nastavlja širiti na tržištu nutricionističkih proizvoda i prehrambenih nadomjestaka. Nedavno je od Novartisa za 2,5 milijardi dolara kupio dio poslovanja za proizvodnju medicinskih dodataka prehrani, ali Gerber nije bio obuhvaćen tim sporazumom.
Novartis je priopćio kako ova prodaja označava kraj kampanje usmjerene na prodaju svih dijelova njegovog poslovanja koji nisu isključivo farmaceutske prirode, te prijelaz te grupacije na potpunu usredotočenost proizvodnji lijekova. Ta četvrta po veličini farmaceutska kompanija u svijetu prodaju Gerbera planira završiti u drugoj polovini 2007.