Dobit po dionici iznosila je 238,52 kune.
U pojašnjenju poslovnih rezultata navodi se kako su na smanjenje dobiti utjecala rezerviranja od 13,8 milijuna kuna za troškove restrukturiranja radi optimalizacije troškova poslovanja i rasta produktivnosti.
Ukupni prihodi tvrtke lani su iznosili 794,8 milijuna kuna i manji su prema godini ranije za 0,5 posto. Poslovni su prihodi povećani sa 786,5 milijuna kuna na 786,7 milijuna kuna. Rast bilježe prihodi od prodaje u inozemstvu, sa 12,3 milijuna kuna na 20,9 milijuna kuna. Istodobno su prihodi od prodaje u zemlji smanjeni sa 755,7 milijuna kuna na 745,38 milijuna kuna.
Ukupni rashodi Zagrebačke pivovare lani su iznosili 606,02 milijuna kuna i veći su u odnosu na godinu ranije za 4,6 posto.
Iz tvrtke su objavili kako ke lani ostvaren rast prodaje od 1,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, čime se mijenja negativan trend proteklih godina.
Zagrebačka pivovara uložila je 75 milijuna kuna u proizvodnju, logistiku, komercijalne aktivnosti i tržište.
Zagrebačka pivovara i dalje je uvjerljivo vodeća na domaćem tržištu s udjelom od 41,11 posto, što je gotovo dvostruko više od sljedećeg konkurenta.