Fotografija na internet adresi http://www.vecernji.hr/home/manager/774746/index. prikazuje golo žensko tijelo sputano sado-mazo rekvizitima koje služi kao postolje za IKEA-in proizvod, a u potpisu ilustracije stoji da je riječ o IKEA-inoj reklami za rusko tržište.
Međutim, radi se o falsifikatu i dezinformaciji jer nije riječ o reklamnom materijalu IKEA-e za rusko tržište već fotografiji koja potječe s bloga http://www.musseljuice.com, a koji sam sebe definira kao "satirički weblog koji objavljuje 1000 posto lažne vijesti i mišljenje", tvrdi u priopćenju Povjerenstvo.
Ističe kako se "jedino u Hrvatskoj još može dogoditi da jedan nacionalni dnevnik koji sebe predstavlja kao 'obiteljski' pribjegava ovakvim falsifikatima, degradiranju medijske slike žena, ali i novinarske profesije".
Stoga je zatražilo od uredništva Večernjeg lista da njihovo priopćenje objavi na primjerenom mjestu, da razmotri svoju uređivačku politiku i uskladi je sa Zakonom o ravnopravnosti spolova, Zakonom o medijima i Nacionalnom politikom za ravnopravnost spolova, te da se ispriča čitateljima i čitateljicama.
Povjerenstvo upozorava kako to nije izolirani slučaj, već pravilo da Večernji list, posebice u svojem elektronskom izdanju, objavljuje "kvazi vijesti koje vrijeđaju žene", navodeći primjer prezentiranja kampanje za borbu protiv AIDS-a koju financira fondacija njemačkog tenisača Michaela Sticha.
Povjerenstvo je prosvjedno pismo, koje je potpisala predsjednica Snježana Matejčić, uputilo i Pravobraniteljici za ravnopravnost spolova, Hrvatskom novinarskom društvu i njegovom Vijeću časti i Vijeću za elektroničke medije, a najavljuje da će obavijestiti švedsko veleposlanstvo sa zamolbom da upozori vlasnika i Upravu IKEA-e na kakvo se tržište eventualno spremaju doći.