Dvije su kompanije priopćile kako planiraju sredinom godine pokrenuti "najveću mrežu internet video distribucije ikada stvorenu". Novi će video-servis nuditi najtraženije sadržaje s televizije i filma, stoji u zajedničkom priopćenju News Corp.-a i NBC Universala, iz sastava General Electrica.
Kako se nadalje navodi u tom priopćenju, novi će servis nuditi obilje video sadržaja, na tisuće sati najtraženijeg cjelovitog dugometražnog programa, filmova i filmskih isječaka, s najmanje desetak TV mreža i dva vodeća filmska studija.
Prvi sadržaj koji će nova web stranica emitirati bit će cjelovite epizode i isječci iz dvije trenutno najpopularnije televizijske serije - 'Heroji' i '24'. Ta će prva usluga biti besplatna. Također će se prikazati filmovi Mala Miss Amerike, Vrag nosi Pradu i Bourneov identitet.
Novi servis ima sporazume s Time Warnerovim AOL-om, Microsoftovim MSN-om, News Corpovim MySpace-om i Yahoo-m, koji će biti njegovi početni distribucijski partneri a koji privlače 96 posto američkih korisnika interneta. Među najavljenim su oglašivačima Cadbury Schweppes, Cisco, Esurance, Intel i General Motors.
Nova će kompanija biti locirana u New Yorku i Los Angelesu i u prvo će vrijeme imati privremeno čelništvo, na čelu s glavnim direktorom za digitalne medije NBC Universala Georgeom Kliavkoffom.
"Ovo mijenja pravila igre internetskog video prikazivanja", kazao je Peter Chernin, predsjednik i izvršni operativni direktor News Corp.-a. "Već pri samom lansiranju imat ćemo pristup gotovo čitavoj američkoj publici. Povrh toga, korisnici će po prvi puta dobiti baš ono što žele - profesionalno produciran video dostupan u njihovom domu", dodao je.