Lanac coffee-shopova, s 13.000 trgovina diljem svijeta, već je objavio neke albume, pod brandom Hear Music. Uprava Starbucksa vjeruje da je glazba u skladu s identitetom tvrtke. Za sada se još ne spominju konkretna glazbena imena, a pokretanje novog branda očekuje se u predstojećih nekoliko tjedana.
Najveći dosadašnji uspjeh Hear Musica bio je album dueta Raya Charlesa "Genius Loves Company" koji je osvojio nagradu Grammy.
Starbucks je do sada otvorio četiri 'hibridna' Hear Music kafića u kojima posjetitelji mogu kupiti glazbene albume te ih "spržiti" na CD-e.
Predsjednik Concord Music Group Glen Barros koji će sklopiti sporazum o partnerstvu s Hear Musicom, izjavio je kako vjeruje da bi glazbenike mogla privući zamisao o zajamčenoj publici u Starbucksu. "Ovo je za neke vrlo dobra perspektiva. Naime, u Starbucksovim kafićima možete tjedno imati publiku koju će činiti 44 milijuna posjetitelja".