Ukupna neto dobit tog proizvođača smanjena je u četvrtom tromjesečju prošle godine za 40 posto na 577 milijuna eura dok je u cijeloj godini porasla za 14 posto na 3,2 milijarde eura, zahvaljujući ponajprije dobrim rezultatima branda Mercedes i odjela za kamione, koji su amortizirali Chryslerove loše poslovne rezultate, objavila je kompanija u službenom priopćenju.
Poput konkurenata General Motorsa i Forda, i Chrysler se našao pod udarom snažne cjenovne konkurencije i visokih cijena benzina u SAD-u, koji su prigušili potražnju za sportskim vozilima, kamionima i minivanima. Upravo ta vozila čine pak više od 70 posto Chryslerove prodaje.
Taj je ogranak u četvrtom tromjesečju prošle godine zabilježio operativni gubitak od 124 milijuna eura, a u cijeloj 2006. gubitak od 1,1 milijarde eura u odnosu na operativnu dobit od 1,5 milijardi eura u 2005. Broj prodanih vozila smanjen je u 2006. za gotovo šest posto.
Chrysler namjerava u razdoblju od tri godine zatvoriti 11 tisuća radnih mjesta u proizvodnji, i to devet tisuća u SAD-u i dvije tisuće u Kanadi, te još dvije tisuće radnih mjesta koja zahtijevaju visoku stručnu spremu. Predviđeno je i zatvaranje jedne tvornice u SAD-u.