Za usporedbu, lani, kad je počela akcija, u koju je bilo uključeno šest muzeja, odazvalo se samo 10.000 posjetitelja.
Ovogodišnja akcija održana je 26. i 27. siječnja u 25 hrvatskih muzeja - 13 zagrebačkih te u muzejima u Karlovcu, Osijeku, Kastvu, Rijeci, Splitu i Dubrovniku.
Kako bi privukli veći broj posjetitelja i prikazali muzeje kao privlačno turističko odredište, organizatori su omogućili javnosti besplatno praćenje izložbenih postava, kao i glazbenih, likovnih, filmskih i kazališnih događaja. Muzeji su priredili i degustacije vina, kulinarske radionice, performanse.
"Namjera Komore bila je upozoriti na muzeje kao kulturno-turističke zanimljivosti s bogatim programima koji su uključivali etno-gastronomsku, koncertnu, modnu, književnu i drugu ponudu", kaže se u priopćenju HGK.
Navode također da već sad razmišljaju o novim muzejskim aktivnostima jer su zadovoljstvo iskazali i muzealci i posjetitelji. Za domaći turizam to znači oslonac na kulturnu ponudu domaćih odredišta i urbani turizam, kažu u HGK.