Posrnula kompanija priznala je da će joj ove godine japanski konkurent Toyota vjerojatno preoteti drugu poziciju na matičnom, američkom tržištu, predviđajući pad tržišnog udjela na 14 odnosno 15 posto u odnosu na 16 posto u 2006.
Većina tog gubitka rezultat je smanjenih prihoda od prodaje voznih parkova kompanijama za iznajmljivanje automobila, naglasio je izvršni direktor Forda Alan Mulally. Sljedeći izvor gubitaka bit će pad ukupne potražnje u 2007., koji će dodatno pritisnuti cijene automobila, kazao je Mulally.
Kao dodatni razlozi navedeni su i značajni troškovi plana o zatvaranju 16 tvornica u Sjevernoj Americi i ukidanja do 44 tisuća radnih mjesta te zaziranje potrošača od neekonomičnih kamiona i sportskih vozila.
Ford namjerava do 2008. iz temelja promijeniti čak 70 posto svoje ponude kako bi bolje udovoljio potražnji potrošača. Uložit će oko sedam milijardi dolara u razvoj novih proizvoda, naglasio je izvršni direktor.
"U 2006. počeli smo provoditi agresivne mjere restrukturiranja u proizvodnji automobila, kako bismo poslovali s dobiti uz smanjeni obujam proizvodnje te uz mješavinu proizvoda koja će bolje zrcaliti potražnju potrošača za manjim, ekonomičnijim vozilima", naglasio je Mulally.