Udio učenica u osnovnim školama bio je oko 49 posto, a odnos broja učitelja i učenika u redovitom obrazovanju jedan prema trinaest. U obrazovanju za djecu i mladež s teškoćama taj je odnos bio jedan prema tri. Udio žena u populaciji učitelja bio je 78,4 posto.
Od 2088 školskih jedinica u njih 2060 nastava se izvodi samo na jednom jeziku - u 2016 na hrvatskome, u 10 na talijanskome, u sedam na mađarskome, u sedam na češkome, u 18 na srpskome, a u dvije na njemačkom jeziku.
Dvadeset i osam škola, osim na hrvatskom jeziku, nastavu izvodi na jezicima nacionalnih manjina - na češkome (jedna), mađarskome (tri), talijanskome (pet), njemačkome (jedna) i srpskome (18).
Nastavu na jezicima nacionalnih manjima pohađalo je 5086 učenika - najviše na srpskome (2660) i talijanskome (1577) te na češkome (333), mađarskome (283) i njemačkom (233).
U redovitim školama bilo je samo 2,7 posto učenika mlađih od sedam godina, dok ih je starijih od 15 godina bilo samo 0,5 posto.
Predškolski odgoj održavao se u 1106 dječjih vrtića, među kojima je 915 državnih, 141 koji su osnovale druge domaće pravne ili fizičke osobe, te 50 vjerske zajednice.
Pri drugim pravnim osobama ustrojeno je 99 jedinica predškolskog odgoja - 87 pri osnovnim školama, tri u igraonicama pri knjižnicama te devet u drugim ustanovama i udrugama.
Programima predškolskog odgoja bilo je obuhvaćeno 106.111 djece, od čega 48,1 posto djevojčica.
Redovitim programima obuhvaćeno je 91.491 dijete, programom predškole 14.158, a kraćim programima 462. Mlađih od tri godine bilo je 16,6 posto.
Na jednog odgojitelja i učitelja u prosjeku dolazi 14 djece.
Programi u vrtićima, osim na hrvatskome, provode se na mađarskom (u pet vrtića), srpskome (dva) i talijanskome (22).
U onima u kojima se programi provode na dva ili više jezika najčešći su na talijanskome (13), srpskome (sedam), engleskom (šest), njemačkom (pet), mađarskome i češkom (po dva), a u po jednom vrtiću i na hebrejskom te i romskom.
Statističko izvješće izrađeno je na osnovi obrade izvješća koje osnovne škole ispunjavaju na kraju školske godine, odnosno škole i vrtići na početku svake školske/pedagoške godine.