"Mobil Guide" jedinstveni je inovativni projekt u Europi kreiran 2003. godine, a rad mu se temelji na korištenju mobitela - najraširenijeg komunikacijskog sredstva.
Autor projekta je tvrtka "Astarta", a vizualni identitet i branding inovacije "Mobil Guidea" izradio je dizajn Studio Rašić.
Audio vodič je hrvatski brand, nova dodana vrijednost u kulturi komuniciranja, istaknuli su Nedjeljko Tišler i Nikola Štambak iz Astarte.
Audio vodič pruža jednostavnu i svima dostupnu uslugu po uzoru na audio vodiče svjetskih muzeja i gradskih ruta, a prednost je ovakvog sustava neograničena mogućnost kretanja po izložbenom prostoru te vrlo jednostavna upotreba.
Uspostavljanje veze je besplatno, a naplaćuje se jedino preslušavanje sadržaja preko bona koji se kupuje u galeriji. Posjetitelj sam bira dužinu trajanja i opseg informacija koje želi čuti, istaknuto je na predstavljanju audio vodiča, koji je dostupan na engleskom, njemačkom, francuskom i talijanskom jeziku.
Svi eksponati u Galeriji Meštrović, radi lakšeg praćenja informacija, označeni su brojevima, a njihovim utipkavanjem u izbornik kreće priča o pojedinom djelu.
Sličan audio vodič u Hrvatskoj do sada je u uporabi još i u Muzeju grada Zagreba i dvorcu Trakošćan.
Na današnjem predstavljanju u splitskoj Galeriji Meštrović najavljeno je uspostavljanje audio vodiča i po najzanimljivijim i najvrjednijim kulturno-povijesnim znamenitostima Hrvatske, nacionalnim parkovima, nautičkim, gastro i arheološkim lokalitetima, a planiraju se i ozbiljni iskoraci u smjeru ruralnog i eko turizma.