Gazprom Export, podružnica tog najvećeg svjetskog proizvođača prirodnog plina, spreman je samo u 2007. izdvojiti 11 milijuna američkih dolara za dotjerivanje svoga imidža, navodi taj list.
Aleksander Medvedev, čelnik Gazprom Exporta, u pregovorima je s konzorcijem na čelu s PBN Companyjem sa sjedištem u Washingtonu. Tu činjenicu potvrdio je Gazpromov glasnogovornik Sergei Kupriyanov i predstavnici PBN-a.
Ti razgovori predstavljaju najnoviji pokušaj Kremlja da popravi svoj imidž koji je posljednjih godina trpio budući su kritičari sa zapada i dalje razočarani postignućima Rusije po pitanju ljudskih prava, energetske sigurnosti, intelektualnog vlasništva i niza drugih pitanja.
Još prošli je tjedan Europa bila zaprepaštena kada je Rusija prekinula isporuke nafte na tri dana zbog svojih nesuglasica oko pristojbi s Bjelorusijom. Godinu dana ranije, Gazprom je zatvorio svoje cjevovode prema Ukrajini zbog spora oko cijena, uskrativši Kijevu isporuke goriva za grijanje u vrijeme vrlo niskih zimskih temperatura.
Najnovijom kampanjom, kako su za Kommersant izjavili izvori bliski tim razgovorima, Gazprom se namjerava re-brandirati na zapadu kao "komercijalna struktura". Ta 800 milijardi dolara vrijedna kompaniju u vlasništvu je ruske države.
Osnovana 1983., PBN Company specijalizirala se za područje bivšeg Sovjetskog Saveza, a svoje urede ima u Moskvi, Kijevu i Rigi. Njezini klijenti su među ostalima Coca-Cola, Microsoft, Anheuser-Busch i Mittal Steel.