FRANKFURT, 9. siječnja 2007. (Hina/AP) - Beiersdorf, njemački proizvođač proizvoda za njegu kože Nivea i drugih proizvoda široke potrošnje u utorak je izvijestio da je u 2006. gotovo udvostručio neto dobit nakon prodaje svojeg udjela
u jednom ulaganju za proizvodnju medicinske opreme te uslijed porasta potražnje za njegovim proizvodima iz linije za njegu kože.
FRANKFURT, 9. siječnja 2007. (Hina/AP) - Beiersdorf, njemački
proizvođač proizvoda za njegu kože Nivea i drugih proizvoda široke potrošnje u
utorak je izvijestio da je u 2006. gotovo udvostručio neto dobit nakon prodaje
svojeg udjela u jednom ulaganju za proizvodnju medicinske opreme te uslijed
porasta potražnje za njegovim proizvodima iz linije za njegu kože. Ta kompanija sa sjedištem u Hamburgu u 2006. je ostvarila dobit od 665
milijuna eura, uključujući jednokratnu dobit od 361 milijuna eura ostvarenu
prodajom njezina udjela u BSN Medical GmbH, stoji u njezinom priopćenju.
Zabilježen je rast prihoda za više od sedam posto, na 5,1 milijardu
eura, u skladu s očekivanjima analitičara. Dionice Beiersdorfa ojačale su u
utorak nešto manje od pola posto, na 49,75 eura u trgovanju na Frankfurtskoj
burzi.