Prosječno su poslovni skupovi u listopadu trajali po dva dana, a najveći dio sudionika - njih 88 posto ili 39.424 bili su domaći sudionici. Stranaca je pak bilo 12 posto ili 5.377.
Od ukupnog broja poslovnih skupova tijekom listopada, najviše se održalo kongresa - 285 sa 26.794 sudionika, te korporacijskih, odnosno poslovnih sastanaka - 123 sa 7.572 sudionika.
Tako je i od kongresa ostvaren najveći promet, oko 21,46 milijuna kuna, dok je od korporacijskih, odnosno poslovnih sastanaka ostvareno 3,73 milijuna kuna.
Podijele li se ostvareni prometi s brojem poslovnih skupova, ispada da je organizacijom jednog kongresa u listopadu ostvareno prosječno oko 75.300 kuna prometa, a korporacijskog, odnosno poslovnog sastanka oko 30.300 kuna.
Tako proizlazi da je najisplativije bila organizacija insentiv putovanja (poticajno putovanje za stimulaciju zaposlenika, odnosno nagradno stimulirajuće putovanje za najbolje zaposlenike pojedine korporacije).
Naime, ukupni prihod od 13 insentiv putovanja tijekom listopada iznosio je 1.982.568 kuna ili oko 152.500 kuna po putovanju.
Istodobno, najmanji je prosječni promet ostvaren od javnih konferencija - približno 13.500 kuna po skupu.
Podaci DZS-a pokazuju i kako su najveći broj poslovnih skupova u listopadu, odnosno 301 skup, organizirali poslovni subjekti, tj. poduzeća.
Slijede banke, osiguravatelji, političke strane i nevladine organizacije, koji su organizirali 65 skupova, te strukovne udruge, sa 49 skupova.
Strane su organizacije u listopadu u Hrvatskoj organizirale 46 skupova, dok su hrvatska Vlada, tijela državne i lokalne uprave i samouprave organizirala 31 skup.