FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AUTOCESTA ZAGREB-LIPOVAC: GRADITELJE ZANIMA SAMO ZAVRŠETAK RADOVA U ROKU

Autor: ;HP21;SSKU;DRAŽ;
SLAVONSKI BROD, 25. studenoga (Hina) - Radnici sedam slavonskih cestarskih poduzeća okupljenih u konzorcij "Zelena magistrala" započeli su proteklih dana montažu tri od predviđenih deset nadvožnjaka na dionici južnog traka autoceste Zagreb-Lipovac od Velike Kopanice do Županje.
SLAVONSKI BROD, 25. studenoga (Hina) - Radnici sedam slavonskih cestarskih poduzeća okupljenih u konzorcij "Zelena magistrala" započeli su proteklih dana montažu tri od predviđenih deset nadvožnjaka na dionici južnog traka autoceste Zagreb-Lipovac od Velike Kopanice do Županje.#L# Izgradnja te, pretposljednje dionice na autocesti od Zagreba do Lipovca, duge 26 kilometara, počela je krajem prošle godine, a do polovice prosinca trebala bi biti završena južna traka. Do tada bi trebalo okončati i radove na dijelu od Velike Kopanice do motela "Rastovica" kod Županje u dužini od 22 kilometra. U idućoj bi godini trebali početi radovi na preostalih četiri kilometra južne trake, a tada će se početi graditi i sjeverna traka. Direktor "Zelene magistrale" Petar Šimić napominje da unatoč nedostatku novca radnici čine sve kako bi južna traka bila gotova do Božića, nakon čega bi se stekli uvjeti da se na proljeće počne graditi sjeverna traka kojim se sada prometuje od Županje prema Zagrebu. "Više ne gledamo na novac. Težimo da dovršimo ovogodišnji posao pa makar nam ga platili i iduće godine", izjavio je za Hinu Šimić, dodajući kako novac od investitora - Hrvatske uprave za ceste stiže na kapaljku i uvijek ga je po pravilu manje nego što bi ga trebalo. Rebalansom državnog proračuna za gradnju autoceste Zagreb-Lipovac osigurano je 176 milijuna kuna, a do sada je utrošeno 174 milijuna kuna. Za završetak južnog traka potrebno je još oko 65 milijuna kuna. Osvrčući se na najavu ministra pomorstva, prometa i veza Radimira Čačića kako bi se za dovršetak autoceste Zagreb-Lipovac mogao potražiti i koncesionar, Šimić ističe kako ne želi komentirati tu ministrovu izjavu jer nije upoznat s pojedinostima. "Kada je počela gradnja dionice od Oprisavaca do Velike Kopanice tadašnjoj smo vlasti nudili koncesiju, ali smo bili odbijeni", podsjeća Šimić. Nakon što se dovrši dionica od Velike Kopanice do Županje (rok za završetak je polovica prosinca iduće godine), za dovršetak autoceste Zagreb-Lipovac bit će potrebno izgraditi posljednju dionicu od Županje do Lipovca. U "Zelenoj magistrali" procjenjuju kako je za potpuno dovršenje toga projekta potrebno oko milijardu kuna dok bi godišnja dobit od cestarine u konačnici mogla iznositi oko pola milijarde kuna. Stoga bi, kako procjenjuju, ukoliko se bude tražio koncesionar zanimanje za dobivanje poslova na završetku gradnje autoceste Zagreb-Lipovac moglo biti iznimno veliko. Za vrijeme 1999. autocestom od Zagreba do Lipovca dnevno je prometovalo oko 9.000 vozila, a država je od cestarine prikupila 222 milijuna kuna. Prije rata tim je pravcem dnevno prolazilo i više od 20.000 vozila. Kako su normalizacijom prilika u SRJ stvorene pretpostavke za povratak velikog prometa na autocestu Zagreb-Lipovac, nije teško izračunati potencijalnu dobit od cestarine s te naše, najisplativije autoceste u čijoj bi raspodjeli sudjelovao i budući koncesionar. (Hina) draž sšh

(Hina) draž sšh

An unhandled error has occurred. Reload 🗙