LONDON, 21. kolovoza (Hina/AFP) - Britansko ministarstvo obrazovanja objavilo je u nedjelju kako razmatra vraćanje na nemješovite razrede za neke predmete, u nadi da će popraviti školski uspjeh dječaka.
LONDON, 21. kolovoza (Hina/AFP) - Britansko ministarstvo
obrazovanja objavilo je u nedjelju kako razmatra vraćanje na
nemješovite razrede za neke predmete, u nadi da će popraviti
školski uspjeh dječaka. #L#
Do toga dolazi nekoliko dana nakon objavljivanja rezultata ispita s
kraja srednjoškolskog obrazovanja u V. Britaniji: prvi put je više
djevojaka nego momaka (18,1 posto nasuprot 17,5 posto) ostvarilo
najbolje ocjene - "A".
Britanski ministar obrazovanja David Blunkett izjavio je u
nedjelju kako je zatražio od nadležnih službi da prouče rezultate
mješovitih škola gdje se trenutno provode pilot probe s odvojenom
nastavom.
Neke od tih ustanova zabilježile su osjetno poboljšanje školskih
rezultata, što se naročito odnosi na dječake, posebice u predmetima
poput engleskog u kojima su djevojke tradicionalno nadarenije.
Pristaše takvog razdvajanja smatraju da su dječaci pažljiviji i
bolje se koncentriraju na nastavi kad su odvojeni od djevojčica.
"Suočeni smo s istinskim problemom slabih rezultata među
dječacima, posebice onima iz radničkih obitelji. Ti su loši
rezultati povezani s macho kulturom koja u nekim područjima
proizlazi iz siromaštva i pomanjkanja povjerenja u sebe i životnih
mogućnosti", izjavio je on.
Blunkett želi zaposliti više muških nastavnika, posebice u
osnovnoj školi gdje su 83 posto profesora žene, kako bi mogli
poslužiti kao "modeli" i primjeri dječacima.
(Hina) bnš bnš
(Hina) bnš bnš