FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VODICE: AGENCIJA I HOTELIJERI SE OPTUŽUJU, GOSTI BEZ SMJEŠTAJA

Autor: ;JSAR;SPAR;DFER;
VODICE, 7. kolovoza (Hina) - Nakon što se pobunila skupina od tridesetak turista Talijana, koji su u Vodice stigli u noći s 5. na 6. kolovoza i ostali bez soba što su ih rezervirali u hotelu "Punta" u Vodicama umjesto kojih im je ponuđen lošiji smještaj u drugom tek obnovljem hotelu "Olimpiji", danas je taj slučaj ispitala turistička inspekcija na izričiti zahtjev Branka Jordanića, glavnog državnog inspektora.
VODICE, 7. kolovoza (Hina) - Nakon što se pobunila skupina od tridesetak turista Talijana, koji su u Vodice stigli u noći s 5. na 6. kolovoza i ostali bez soba što su ih rezervirali u hotelu "Punta" u Vodicama umjesto kojih im je ponuđen lošiji smještaj u drugom tek obnovljem hotelu "Olimpiji", danas je taj slučaj ispitala turistička inspekcija na izričiti zahtjev Branka Jordanića, glavnog državnog inspektora.#L# Inspektori su razgovarali s predstavnicima "Vodičanke" i "Valotoura", šibenske agencije preko koje su Talijani stigli u Vodice, ali rezultati uviđaja nisu objavljeni. Branimir Lepur, direktor "Vodičake" kaže kako oni ne snose nikakvu krivicu i da nije riječ o overbookingu nego svu odgovornost snosi agencija "Valtour". On tvrdi da "Vodičanka" nema nikakve obveze ni prema gostima koji su se žalili ni prema "Voltouru" jer s tom agencijom nemaju potpisan ugovor o alotmanima. Lepur to argumentira dopisom koji je "Vodičanka" uputila početkom listopada prošle godine agenciji "Valtouru" u kojem stoji kako za nastavak suradnje moraju podmiriti dugovanja iz 1999. godine kao i platiti akontaciju za ovu godinu što oni, po Lepurovim riječima, nisu napravili. On je inspektorima pokazao dokumentaciju po kojoj navodno za 6. kolovoza, kada je problem nastao nemaju nikakvu fiksnu obvezu prema Talijanima i "Valtouru". Lepur ocjenjuje da će cijeli slučaj završiti na sudu i tvrdi kako su vlasnici "Valtoura" dobro znali da mjesta u Punti nema, ali da su dovodeći goste željeli napraviti pritisak na hotelijere. Branko Marotti, suvlasnik "Valtoura" ističe da ništa od toga nije istina i da je njegova agencija cesijom podmirila dugove za 1999. godinu i uplatila akontaciju za ovu godinu. On priznaje da ugovor o alotmanu nije potpisan jer je to, po njegovim riječima, izbjegavala "Vodičanka". Marotti iznosi da postoji pismena korespodencija, uz ostalo i charter liste gostiju, po datumima koje je služba prodaje "Vodičanke" dobila još u svibnju ove godine te takozvanu rooming listu koju je u subotu, uoči dolaska gostiju potpisao njihov šef prodaje. Još veći problem u toj agenciji očekuju noćas kada iz Italije stiže nova skupina turista koju "Vodičanka" odbija primiti u hotelu "Punti" i u ostalim objektima jer nemaju mjesta. Vlasnik talijanske agencije "Swan Tour" za koju "Valtour" radi nije više imao vremena otkazati taj dogovoreni charter let, a otkazivanje bi ga stajalo dvostruko skuplje od samog aranžmana. Za sada se ne zna gdje će gosti biti smješteni. (Hina) df do

(Hina) df do

An unhandled error has occurred. Reload 🗙