ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Stvaranje odnosa s klijentima ključni je faktor tvrtkina uspjeha za budućnost, istaknuo je Alexandar Zsolnai, direktor konzultantske tvrtke Ernst&Young Zagreb, na današnjem predavanju u Hrvatskoj
gospodarskoj komori (HGK). Predavanje je organizirano u suradnji sa Sektorom za bankarstvo i druge financijske institucije pri HGK, a tema mu je bila "Customer relationship menagement" (CRM-Stvaranje veza s klijentima).
ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Stvaranje odnosa s klijentima ključni
je faktor tvrtkina uspjeha za budućnost, istaknuo je Alexandar
Zsolnai, direktor konzultantske tvrtke Ernst&Young Zagreb, na
današnjem predavanju u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
Predavanje je organizirano u suradnji sa Sektorom za bankarstvo i
druge financijske institucije pri HGK, a tema mu je bila "Customer
relationship menagement" (CRM-Stvaranje veza s klijentima).#L#
Konkurencija u bankarskoj industriji, naglasio je Zsolnai,
dramatično se mijenja, dolazi do spajanja banaka, banke stvaraju
nove tvrtke. Shodno tome, menagement mora odlučiti o tri osnovna
modela poslovanja: omogućiti superioran omjer proizvod/povrat,
proizvesti najjeftinije proizvode s pouzdanom uslugom ili
razlikovati tvrtku prema upravljanju odnosima s klijentima.
Glavni ciljevi upravljanja odnosima s klijentima još uvijek su vrlo
defanzivni, kazao je. Aktivnosti tvrtke i dalje su usmjerene na
zadržavanje postojećih klijenata, dok je glavni koncept CRM upravo
fokusiranje na najprofitabilnije klijente.
Vrijednosti za kompaniju kreirane kroz CRM jesu povećano
klijentovo zadovoljstvo, proširen odnos s klijentom, povećanje
klijentove transparentnosti, diferenciranje od konkurencije.
Istodobno, za klijenta te vrijednosti znače stalan "image"
kompanije, optimizirano vođenje usluga, direktnu troškovnu
prednost te povećan intenzitet usluga.
(Hina) tp db
(Hina) tp db