ZAGREB, 20. prosinca (Hina) - Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNet, nacionalni partner ThinkQuesta za Hrvatsku, objavila je danas da je tim splitske Treće gimnazije izabran među 100 najboljih ekipa na međunarodnomu
natjecanju u izradbi obrazovnih web stranica ThinkQuest Internet Challenge.
ZAGREB, 20. prosinca (Hina) - Hrvatska akademska i istraživačka
mreža CARNet, nacionalni partner ThinkQuesta za Hrvatsku, objavila
je danas da je tim splitske Treće gimnazije izabran među 100
najboljih ekipa na međunarodnomu natjecanju u izradbi obrazovnih
web stranica ThinkQuest Internet Challenge. #L#
Članovi ekipe, Luka Vidoš i Goran Petrović te njihov mentor Srećko
Listeš, profesor hrvatskog jezika, koji su se natjecali u
kategoriji književnost i umjetnost, svrstani su među sto najboljih
i nagrađenih ekipa u konkurenciji 528 ekipa iz cijeloga svijeta.
Oni su na natjecanju sudjelovali izradom web stranice J. R. R.
Tolkien - Gospodar prstenova, koju je moguće razgledati na adresi:
http://library.thinkquest.org/CO1233200/.
Voditeljica projekta Nataša Barolin izjavila je kako su učenici
splitske gimnazije prvi hrvatski predstavnici na tom natjecanju te
da je njihov uspjeh izuzetan. Po njezinim riječima u tijeku
siječnja bit će objavljen natječaj za europsko natjecanje u izradbi
obrazovnih web stranica.
Učenici prvih deset ekipa osvojili su novčanu nagradu od po pet
tisuća američkih dolara po članu, a ostalih 90 ekipa, pa tako i
članovi ekipe iz splitske Treće gimnazije, nagradu od sto američkih
dolara po članu.
ThinkQuest (www.thinkquest.org) je obrazovni program i natjecanje
koje poziva učenike iz cijeloga svijeta na stvaranje web stranica
koje će pomagati drugim učenicima da nešto nauče.
Na natjecanje se prijavljuju ekipe sastavljene od dva do tri
učenika, od 12 do 19 godina, koji rade uz pomoć jednog do tri mentora
- nastavnika.
Ekipe se natječu u pet kategorija umjetnost i književnost, prirodne
znanosti i matematika, društvene znanosti, sport i zdravlje,
interdisciplinarni radovi.
Svrha natjecanja je uvođenje i izravna uporaba suvremenih
informatičkih tehnologija u školama, promicanje i praktična
primjena Interneta u obrazovanju i samoobrazovanju, zbližavanje s
informatičkim tehnologijama i Internetom od rane mladosti te
informatičko opismenjivanje učenika i nastavnika.
(Hina) pp mc
(Hina) pp mc