FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

STRUGAR NIKAD NIJE IZJAVIO DA ĆE USRED ŠKOLSKE GODINE MIJENJATI UDŽBENIKE

Autor: ;AIZI;MACU;VLAR;MACU;PP;
ZAGREB, 11. listopada (Hina) - Nije točno da je ministar Strugar odustao od promjene udžbenika usred školske godine, jer ni on ni bilo tko od djelatnika Ministarstva prosvjete i športa nikad nisu izjavili da će se usred školske godine mijenjati program ili udžbenici, pa ministar Strugar nije ni mogao odustati od nečega što nije ni počeo, priopćio je tajnik ministrova ureda Tomislav Stojak, pobijajući tvrdnju "Jutarnjeg lista" u članku pod naslovom "Strugar odustao od promjene udžbenika usred školske godine".
ZAGREB, 11. listopada (Hina) - Nije točno da je ministar Strugar odustao od promjene udžbenika usred školske godine, jer ni on ni bilo tko od djelatnika Ministarstva prosvjete i športa nikad nisu izjavili da će se usred školske godine mijenjati program ili udžbenici, pa ministar Strugar nije ni mogao odustati od nečega što nije ni počeo, priopćio je tajnik ministrova ureda Tomislav Stojak, pobijajući tvrdnju "Jutarnjeg lista" u članku pod naslovom "Strugar odustao od promjene udžbenika usred školske godine". #L# Ono što je počelo u rasterećivanju školskih programa i što će provesti do početka drugog polugodišta jest to da će Ministarstvo prosvjete i športa u suradnji sa Zavodom za školstvo izraditi analizu školskih programa. Na osnovi nje izradit će i projekt rasterećenja školskih programa koji će na seminarima biti predstavljen nastavnicikma u drugom polugodištu, navodi se. U tijeku godine, piše Stojak, moguće je analizirati program i upozoriti nastavnike na rezultate te analize, odnosno na područja programa koja previše opterećuju đake. Koliko će to utjecati na rasterećenje nastavnih programa ovisit će o nastavnicima i mnogim odgojno-obrazovnim čimbenicima, dodaje se u priopćenju. U Ministarstvu i Zavodu za školstvo ne smatraju da su za preopterećenost programa krivi nastavnici "koji previše idu u detalje i inzistiraju na nepotrebnim činjenicama", ističe se. Dodaje se kako su u Ministarstvu uvijek čvrsto podupirali stajalište da su nastavnici ključni kreatori u izobrazbi te da su poticali i njegovali autonomiju njihova rada, svjesni činjenice da su udžbenici samo jedno od sredstava u ostvarivanju nastavnog programa. (Hina) pp mc

(Hina) pp mc

An unhandled error has occurred. Reload 🗙