FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: SUTRA OTVARANJE DRUGOG SUPER KONZUMA U ZAGREBU

Autor: ;MKUS;DSTA;MKU;
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Najveći domaći maloprodajni lanac Konzum, članica koncerna Agrokor, otvorit će sutra svoju drugi Super Konzum u Zagrebu, čija će prodajna površina iznositi 2200 četvornih metara, doznaje se iz Agrokora.
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Najveći domaći maloprodajni lanac Konzum, članica koncerna Agrokor, otvorit će sutra svoju drugi Super Konzum u Zagrebu, čija će prodajna površina iznositi 2200 četvornih metara, doznaje se iz Agrokora.#L# Nakon drugog Super Konzuma u Zagrebu, taj će trgovački lanac Super Konzum uskoro, na istoj prodajnoj površini, otvoriti i u Splitu. U Agrokoru pojašnjavaju kako će se u novom Super Konzumu, koji se nalazi u Novom Zagrebu na sjevernoj strani Zagrebačkog velesajma (preko puta Hipodroma), potrošačima ponuditi 10.000 artikala od čega 70 posto artikala domaćih proizvođača. Time koncern nastavlja svoju politiku povezivanja sa domaćim proizvođačima, kažu u Agrokoru. Dodaju kako će, uz to potrošači na policama novog Super Konzuma pronaći i veliki broj proizvoda Konzumove privatne robne marke K plus. Novost u Konzumu je i nedavno potpisani ugovor između Agrokora i Metroa AG, temeljem kojeg će Konzum i Metro Cash $ Carry osnovati zajedničku tvrtku Konmet sa sjedištem u Zagrebu. Osnovna djelatnost zajedničke tvrtke, koja je u osnivanju, bit će nabava roba za maloprodajne lance Konzum i Metro pri čemu oba lanca i nadalje nastavljaju potpuno samostalno poslovati, kažu u Agrokoru. Osnivanjem Konmeta dodatno će se ojačati pozicija Konzuma na tržištu te će mu se omogućiti brže dosezanje zacrtanih strateških ciljeva - izgradnju nacionalnog maloprodajnog lanaca s 30 posto udjela na tržištu. Suradnja sa Metroom Konzumu će neosporno osigurati i povoljniji položaju u borbi s konkurentskim inozemnim lancima koji su već prisutni ili njihov dolazak na tržište tek slijedi. Na suradnju s Metroom Konzum se odlučio zbog činjenice što im poslovne strategije nisu konkurentske već komplementarne jer Konzum svoju prodajnu mrežu gradi na trgovinama u susjedstvu, marketima i supermarketima, a Metro na hipermarketima tipa Cash $ Carry i veleprodajom. (Hina) mku ds

(Hina) mku ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙