ZAGREB, 21. svibnja (Hina) - Kako na najjeftiniji i ekološki najprihvatljiviji način cement iz Tvornice cementa Koromačno prevesti u rinfuzi do distributivnog središta Hrvatskih željeznica (HŽ)u Jastrebarskom, bila je tema nedavno
održanog sastanka poslovodstva dviju tvrtki.
ZAGREB, 21. svibnja (Hina) - Kako na najjeftiniji i ekološki
najprihvatljiviji način cement iz Tvornice cementa Koromačno
prevesti u rinfuzi do distributivnog središta Hrvatskih željeznica
(HŽ)u Jastrebarskom, bila je tema nedavno održanog sastanka
poslovodstva dviju tvrtki.#L#
Koromačno na zagrebačko tržište plasira 200 tisuća tona cementa
godišnje i to uglavnom kamionima, ali u svojoj razvojnoj strategiji
ima zacrtano da 80 posto svoje proizvodnje počne prevoziti
željeznicom.
Kako bi se čitav postupak pojednostavio te bio ekološki
prihvatljiviji, predloženo je da se cement od Koromačnog prevozi do
Rijeke brodovima, a potom specijalnim željezničkim vagonima do
silosa u Jastrebarskom, odakle kamionima do krajnjih korisnika.
Zbog pronalaženja najprihvatljivije cijene, istaknuli su u HŽ-u,
razgovara se i s trećim partnerom u poslu, predstavnicima Luke
Rijeka. U početku, preko riječke luke željeznicom bi se prevozilo
50 tisuća tona cementa godišnje, uz postupan rast prijevoza do 200
tisuća tona na godinu.
Dobivanje tog posla za HŽ ovisi o dogovoru triju partnera oko udjela
u cijeni, koja mora biti podjednaka cijeni cestovnog prijevoza ili
manja od nje, kažu u HŽ-u.
(Hina) tp db
(Hina) tp db