FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KONFERENCIJA O UPRAVLJANJU ODNOSIMA S KLIJENTIMA

Autor: ;RBEL;DSTA;RBEL;
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Osmišljavanje i postavljanje projekata i strategija vezanih uz upravljanje odnosima s klijentima, koji bi mogli pomoći povećanju prodaje, profitabilnosti tvrtke te lojalnosti klijenata tvrtki, središnji je naglasak danas započete dvodnevne konferencije "Customer Relationship Management (CRM)" u sklopu 1. hrvatskog e-business. foruma.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Osmišljavanje i postavljanje projekata i strategija vezanih uz upravljanje odnosima s klijentima, koji bi mogli pomoći povećanju prodaje, profitabilnosti tvrtke te lojalnosti klijenata tvrtki, središnji je naglasak danas započete dvodnevne konferencije "Customer Relationship Management (CRM)" u sklopu 1. hrvatskog e-business. foruma.#L# U dva dana rada konferencije izlagači iz nekih od najznačajnijih svjetskih kompanija na području upravljanja odnosima s klijentima, poput KPMG-a, Hewlett Packarda, IBM-a, SAP-a, Oraclea, Ciscoa, SAS-a, McCann Ericsona i dr., odgovorit će na pitanja što je to upravljanje odnosima s klijentima, što tvrtka može naučiti od svog klijenta kako bi poboljšala svoje poslovanje te koliko uopće poznaje svoje klijente. Također, predstavnicima brojnih hrvatskih tvrtki, banaka, osiguravajućih i brokerskih kuća, biti će predstavljena razna informatička rješenja upravljanja odnosima s klijentima. Kako je istaknuto na otvaranju konferencije, stavljanje klijenta u središte poslovanja, uvođenje CRM-a zahtjeva strukturne promjene tvrtki, a zbog neuspjele implementacije takvih projekata tvrtka može izgubiti ne samo klijenta, već i novac i položaj na tržištu, budući da su klijenti najvažnija "imovina" svake tvrtke. (Hina) rub ds

(Hina) rub ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙