ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Osmišljavanje i postavljanje projekata i strategija vezanih uz upravljanje odnosima s klijentima, koji bi mogli pomoći povećanju prodaje, profitabilnosti tvrtke te lojalnosti klijenata tvrtki, središnji je
naglasak danas započete dvodnevne konferencije "Customer Relationship Management (CRM)" u sklopu 1. hrvatskog e-business. foruma.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Osmišljavanje i postavljanje
projekata i strategija vezanih uz upravljanje odnosima s
klijentima, koji bi mogli pomoći povećanju prodaje,
profitabilnosti tvrtke te lojalnosti klijenata tvrtki, središnji
je naglasak danas započete dvodnevne konferencije "Customer
Relationship Management (CRM)" u sklopu 1. hrvatskog e-business.
foruma.#L#
U dva dana rada konferencije izlagači iz nekih od najznačajnijih
svjetskih kompanija na području upravljanja odnosima s klijentima,
poput KPMG-a, Hewlett Packarda, IBM-a, SAP-a, Oraclea, Ciscoa,
SAS-a, McCann Ericsona i dr., odgovorit će na pitanja što je to
upravljanje odnosima s klijentima, što tvrtka može naučiti od svog
klijenta kako bi poboljšala svoje poslovanje te koliko uopće
poznaje svoje klijente. Također, predstavnicima brojnih hrvatskih
tvrtki, banaka, osiguravajućih i brokerskih kuća, biti će
predstavljena razna informatička rješenja upravljanja odnosima s
klijentima.
Kako je istaknuto na otvaranju konferencije, stavljanje klijenta u
središte poslovanja, uvođenje CRM-a zahtjeva strukturne promjene
tvrtki, a zbog neuspjele implementacije takvih projekata tvrtka
može izgubiti ne samo klijenta, već i novac i položaj na tržištu,
budući da su klijenti najvažnija "imovina" svake tvrtke.
(Hina) rub ds
(Hina) rub ds