ZAGREB, 27. travnja (Hina) - Uprava Hrvatske radiotelevizije (HRT) prihvatila je danas pravila praćenja izborne kampanje za lokalne izbore i potvrdila posebne, pogodnije uvjete za oglašavanje stranaka u izbornoj promidžbi.
ZAGREB, 27. travnja (Hina) - Uprava Hrvatske radiotelevizije (HRT)
prihvatila je danas pravila praćenja izborne kampanje za lokalne
izbore i potvrdila posebne, pogodnije uvjete za oglašavanje
stranaka u izbornoj promidžbi. #L#
Hrvatska televizija predizborne će aktivnosti pratiti u emisijama
Županijske panorame u razdoblju od 4. do 18. svibnja, te u posebnim
emisijama sučeljavanja koje će se emitirati na 3. programu u
poslijepodnevnim terminima za regionalne centre.
Hrvatski će radio predizborne aktivnosti pratiti kroz posebne
blokove izvještaja na regionalnim postajama u kojima će emitirati
dvominutna izvješća s predizbornih skupova. U poslijepodnevnim
satima emitirat će se posebne emisije u trajanju od najmanje 30
minuta za predstavljanje kandidacijskih lista.
Cijene oglašavanja za vrijeme izborne promidžbe bit će 50 posto
niže od osnovnih cijena oglašavanja, čime se i siromašnijim
strankama omogućava promidžba.
Za provođenje pravila praćenja izborne kampanje bit će osnovani
posebni izborni stožeri u informativnim programima HTV-a i HR-a,
kao i u regionalnim centrima.
Narudžbe sa sadržajem promidžbene poruke HRT-u se moraju dostaviti
najkasnije 24 sata prije emitiranja. Naručitelj je to dužan platiti
unaprijed, prije prvog emitiranja.
HRT ima pravo odbiti emitirati promidžbeni spot/poruku, ako
oglašavanje nije plaćeno unaprijed, ako spot/poruka nisu
dostavljeni najmanje 24 sata prije emitiranja, ako nisu u skladu s
tehničkim i profesionalnim standardima HRT-a, te ako je sadržaj u
neskladu s hrvatskim Ustavom i zakonima.
Promidžbeni spotovi i poruke emitirat će se u posebnim emisijama
"Izborni izlog", uz naznaku da su pod pokroviteljstvom političkih
stranaka i nositelja nezavisnih lista.
(Hina) pp sšh
(Hina) pp sšh