FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KRAŠ POVEĆAO PRODAJU NA SVIM TRŽIŠTIMA

Autor: ;MKUS;TPER;DSTA;TPER;
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač konditorskih proizvoda zagrebački Kraš prošle je godine povećala prodaju na svim tržištima pri čemu je rast na domaćem tržištu bio 6,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, u zemljama bivše Jugoslavije deset posto, a na ostalim svojim tržištima 26 posto, izjavila je za Hinu članica Uprave Kraša Jadranka Ivčić.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač konditorskih proizvoda zagrebački Kraš prošle je godine povećala prodaju na svim tržištima pri čemu je rast na domaćem tržištu bio 6,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, u zemljama bivše Jugoslavije deset posto, a na ostalim svojim tržištima 26 posto, izjavila je za Hinu članica Uprave Kraša Jadranka Ivčić.#L# Poslovodstvo Kraša zadovoljno je postignutim rezultatima budući je prošle godine, nakon ulaska u Svjetsku trgovinsku organizaciju (WTO) došlo do pada zaštitnih carina za uvoz konditorskih proizvoda, za 33 posto. Otvaranje hrvatskog tržišta prisiljava Kraš na jače pripreme kako bi se nosio sa konkurencijom koja će se dodatno pojačati nakon što hrvatska potpiše Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju s EU, kazala je Ivčić. Kraš se iz spomenutih razloga priprema za nošenje s konkurencijom, što podrazumijeva racionalizaciju poslovanja te povećavanje efikasnosti. Iako su na tržištu EU od početka studenoga ukinute carine na uvoz konditorskih proizvoda, u Krašu kažu, kako su hrvatski konditori premali da bi izvozili veće količine, utoliko više što postoje netransparentne formalne prepreke za uvoz proizvoda u EU (npr. "zelena točka", certifikati o kvaliteti itd.). Uvoz iz EU u konditorskoj branši neuporedivo je veći od izvoza. Više od 30 posto konditorskog tržišta u Hrvatskoj odnosi se na uvoz od čega 80 posto iz zemalja EU. Što se, pak, tiče tržišta SRJ, u Krašu kažu da je Jugoslavija, odnosno Srbija uvijek bila veliki potrošač Kraševih proizvoda te je i plan Kraša vratiti se na to tržište. Stoga planiraju i otvaranje svoje podružnice u Beogradu. (Hina) tp ds

(Hina) tp ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙