ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Proizvođač sladoleda i smrznute hrane Ledo i naftna kompanija Ina potpisali su danas Ugovor o poslovnoj suradnji temeljem kojeg će se na više od 400 Ininih benzinskih postaja prodavati isključivo Ledo
sladoledi.
ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Proizvođač sladoleda i smrznute hrane
Ledo i naftna kompanija Ina potpisali su danas Ugovor o poslovnoj
suradnji temeljem kojeg će se na više od 400 Ininih benzinskih
postaja prodavati isključivo Ledo sladoledi.#L#
Osim prodaje Ledo sladoleda na maloprodajnim mjestima koje Ina ima
na svojim postajama, ugovor predviđa i suradnju dvije tvrtki u
zajedničkim marketinškim akcijama.
Ina je jedan od najvećih Ledovih kupaca, a suradnja između dviju
tvrtaka traje već pet godina. Promet Ledovih sladoleda, temeljem
danas potpisanog jednogodišnjeg ugovora, trebao bi porasti 2,5 do
tri puta u odnosu na prije pet godina kada je preko Ininih postaja
Ledo ostvario oko četiri milijuna kuna prometa, izjavio je direktor
Leda Mislav Galić.
Po riječima direktora Ininog sektora trgovine na malo Dragana
Pavića suradnjom Leda i Ine želi se poticati bolja prodaja
hrvatskih proizvoda na Ininim postajama u Hrvatskoj i na susjednim
inozemnim tržištima na kojima je Ina prisutna. "Ina je otvorena za
suradnju i sa drugim hrvatskim poduzećima na ovakva način", kazao
je Pavić.
Prošla je godina za Ledo ponovo bila izuzetno dobra, kazao je Galić.
Kako podaci o poslovanju u prošloj godini još uvijek nisu
revidirani, u Ledu procjenjuju da će se ukupni prihodi kretati na
razini od oko 560 milijuna kuna što je otprilike 16 posto više nego
godinu dana ranije. Dobit je također rasla otprilike po istom
postotku, kazao je Galić, a porasli su i svi drugi parametri koji
oslikavaju poslovanje Leda.
U spomenute pokazatelje nisu uključeni podaci o poslovanju Leda u
Bosni i Hercegovini, gdje je prema procjenama u prvoj godini
poslovanja ostvaren ukupan prihod od nešto malo manje od 25
milijuna njemačkih maraka. U prvoj godini poslovanja Ledo je na BiH
tržištu zauzeo oko 70 posto ukupnog tržišta sladoleda, kazao je
Galić. Udjel je također porastao i na hrvatskom tržištu i to sa 72 na
74 posto. "Unatoč prisutnosti drugih svjetskih proizvođača
sladoleda na našem tržištu, Ledo zadržava postotak udjela na
tržištu koji nema niti jedna druga kompanija na domicilnom tržištu
u Europi", izjavio je Galić.
(Hina) mku ds
(Hina) mku ds