ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Eurotrend, naziv je novog, danas predstavljenog poslovnog mjesečnika za suvremenog poduzetnika, koji izdaje Kompetenz-Interkon iz Zagreba.
ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Eurotrend, naziv je novog, danas
predstavljenog poslovnog mjesečnika za suvremenog poduzetnika,
koji izdaje Kompetenz-Interkon iz Zagreba.#L#
Izdavač magazina, član Kompetenz Mediengruppe - Austria,
procijenio je da na hrvatskom tržištu ima mjesta i potrebe za
poslovnim mjesečnikom koji je istodobno usmjeren poduzetnicima i
širem krugu čitatelja koje zanimaju poslovne i gospodarske teme.
Istodobno časopis daje prostora i optimizmu i poticanju poslovnih
inicijativa, a dio magazina posvećen je 'lakšim' temama, rekao je
direktor Kompetenz-Interkona Zagreb i glavni urednik Eurotrenda
Nenad Žunec.
Za izvršnog urednika Zdravka Basarića, posebnost magazina je da će
na osnovi aktualnih događanja pokušavati davati procjene o mogućim
idućim događanjima,koja suštinski utječu na poslovanje, pa dakle i
na ukupna kretanja u društvu. Upravo poslovnom svijetu su i
prilagođeni tekstovi koji su većinom kratki i sa sažetim porukama.
Prvi broj magazina, na 100 stranica, među ostalim donosi dva
razgovora - s predsjednikom Republike Stipom Mesićem i direktorom
IBM-a Hrvatska Ivanom Vidakovićem, teme o reviziji privatizacije,
izvoznicima, položaju poljoprivrede i kravljem ludilu, sivoj
ekonomiji, strategiji Hrvatske i odnosima s MMF-om.
Prvi broj je tiskan u 15.000 primjeraka, a u prodaji je na
kioscima.
(Hina) db ds
(Hina) db ds