ZAGREB, 14. ožujka (Hina)- "Sustav zaštite potrošača nezaobilazan je dio imagea većine zapadnoeuropskih zemalja i tako bi trebalo biti i u Hrvatskoj", istaknuo je glasnogovornik Društva za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" Ilija
Rkman na današnjoj konferenciji za novinare uoči sutrašnjeg Međunarodnog dana potrošača - 15. ožujka.
ZAGREB, 14. ožujka (Hina)- "Sustav zaštite potrošača nezaobilazan
je dio imagea većine zapadnoeuropskih zemalja i tako bi trebalo
biti i u Hrvatskoj", istaknuo je glasnogovornik Društva za zaštitu
potrošača Hrvatske "Potrošač" Ilija Rkman na današnjoj
konferenciji za novinare uoči sutrašnjeg Međunarodnog dana
potrošača - 15. ožujka. #L#
Predsjednica Društva "Potrošač" Jadranka Kolarević izvijestila je
da ono ispunjava velike zadaće u gospodarski vrlo složenoj
situaciji u zemlji. To društvo želi položaj potrošača, odnosno
pojedinaca i obitelji učiniti podnošljivim, na način da oni utječu
na kvalitetu vlastitog življenja, te pridonijeti da se njihova
zaštita, kao demokratsko - civilizacijska stečevina zapadnih
demokracija, uvede i u hrvatsku socijalnu i poslovnu
svakodnevicu.
"Potrošači diljem svijeta čine najmnogoljudniju društvenu skupinu
s istim namjerama i potrebama, ali vrlo različitim pravima u
ovisnosti o pukim zemljovidnim meridijanima i paralelama", ističe
predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača Vesna Brčić -
Stipčević. "Stoga HUZP na Međunarodni dan potrošača poziva sve
građane da aktivnijim djelovanjem i udruživanjem postanu ozbiljan
zagovornik potrošača u Hrvatskoj", dodala je.
"U Hrvatskoj udruzi za inicijative u demokraciji (HRID) pojam
potrošača vidimo vrlo široko, pa svojim osnovnim amandmanom na
Nacrt zakona o zaštiti potrošača želimo istaknuti da potrošač nije
samo osoba koja je kupila robu ili uslugu, već građanin koji ima
neko pravo", rekao je predstavnik HRID-A Darko Orešković.
(Hina) nk dm
(Hina) nk dm