ZAGREB, 5. ožujka (Hina) - Sustavna primjena marketinga može unaprijediti gospodarsko stanje u zemlji, a dobar je samo onaj marketing koji funkcionira u praksi, istaknuto je na današnjoj promociji časopisa Marketing u praksi i
Profesionalna prodaja u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
ZAGREB, 5. ožujka (Hina) - Sustavna primjena marketinga može
unaprijediti gospodarsko stanje u zemlji, a dobar je samo onaj
marketing koji funkcionira u praksi, istaknuto je na današnjoj
promociji časopisa Marketing u praksi i Profesionalna prodaja u
Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).#L#
Časopise je promovirala hrvatsko-slovenska nakladnička tvrtka
Poslovna znanja d.o.o. i Trend d.o.o..
Marketing u praksi prati aktualne informacije s područja
marketinga u Hrvatskoj i svijetu, a struktuiran je kao kombinacija
stručnih tekstova i informacija o tržištu.
Profesionalna prodaja, pak, donosi stručne tekstove iz raznih
područja prodaje, jer prodaja je jedna od najznačajnijih poslovnih
djelatnosti, ona je ključni dio svakog poduzeća.
Kako je istaknuto na promociji, cilj je da spomenuta dva časopisa u
naredne dvije godine postanu vodeći poslovni časopisi s područja
prodaje i marketinga. Također, namjera im je pozicionirati se kao
neophodan izvor informacija iz prodaje i marketinga, oganizirati
niz seminara sa stranim predavačima, povezati tržišta Hrvatske i
Slovenije kao i proširiti se na susjedna tržišta.
(Hina) tp ds
(Hina) tp ds