LOS ANGELES, 5. veljače (Hina/AFP) - Devet dana prije objavljivanja nominiranih za Oscare, Hollywood je u jeku previranja: zvijezde se guraju u televizijskim emisijama i poziraju paparazzima, filmski studiji troše bogatstva na reklamu
radi promoviranja svojih filmova.
LOS ANGELES, 5. veljače (Hina/AFP) - Devet dana prije objavljivanja
nominiranih za Oscare, Hollywood je u jeku previranja: zvijezde se
guraju u televizijskim emisijama i poziraju paparazzima, filmski
studiji troše bogatstva na reklamu radi promoviranja svojih
filmova. #L#
Mora se osvojiti srce 5600 članova Akademije filmskih znanosti i
umjetnosti koji će odrediti dobitnike 73. izdanja dodjele Oscara
25. ožujka.
"Svi naporno radimo u pokušaju privlačenja pozornosti birača
Akademije, kako bismo bili sigurni da su vidjeli naše filmove",
tvrdi Steve Elzer, zadužen za odnose s javnošću studija New Line
Films ("Thirteen Days").
Ponekad članove Akademije "treba gurnuti laktom" kako bi otišli
pogledati sve nove filmove, dodaje Laura Sosin iz Lions Gate Films
("Shadow of the Vampire").
Nominacije za filmske nagrade Oscar bit će objavljene 13. veljače.
Ulozi su ogromni: nije samo čast primiti kipić već on predstavlja
proboj prema zlatnom rudniku. Oscar može značiti milijune,
istodobno u kinodvoranama, na videu i tržištu DVD-a.
Laura Linney, junakinja filma "You Can Count On Me", Juliette
Binoche u "Chocolat", Geoffrey Rush u "Quills" te Jamie Bell, junak
britanskog filma "Billy Elliot" nastupili su svi u emisiji "Today"
na NBC-u, jednom od najslušanijih jutarnjih programa.
Priprema za Oscare nije nekad izazivala toliko sluđenosti.
Willem Dafoe, koji glumi Draculu u "Shadow of the Vampire", sjeća se
nominacije za najboljeg sporednog glumca u filmu "Vod smrti"
Olivera Stonea, o ratu u Vijetnamu, iz 1986. godine.
"U ono doba saznao sam da sam nominiran kad mi je to rekla dadilja
mojeg sina", objasnio je glumac Timesu.
Reklame u profesionalnom tisku "posljednjih su godina sve
brojnije", dodaje dužnosnik Akademije.
Akademija je propisala nova pravila kojima se zabranjuje
prenapadni propagandni materijal slan poštom, marketinške
kampanje putem telefona te pozivnice članovima Akademije na
primanja i događanja.
Ti propisi nisu obeshrabrili studije te se Julia Roberts na
duplerici u Los Angeles Timesu i New York Timesu natječe s
duplericama iz "Gladijatora" i "Koraka do slave".
"Ako je vaš film imao premijeru početkom godine morate pronaći
nešto da obnovite interes članova Akademije", tvrdi Terry Curtin iz
studija Universal.
(Hina) bnš bnš
(Hina) bnš bnš