ZAGREB, 3. listopada (Hina) - Hrvatski tjednik Nacional i njemački izdavač Hubert Burda Media, poznat po modnom magazinu Burda i news magazinu Focus, osnovali su zajedničku tvrtku Burda Nacional, doznaje se od predsjednika Uprave
Nacionala Ive Pukanića.
ZAGREB, 3. listopada (Hina) - Hrvatski tjednik Nacional i njemački
izdavač Hubert Burda Media, poznat po modnom magazinu Burda i news
magazinu Focus, osnovali su zajedničku tvrtku Burda Nacional,
doznaje se od predsjednika Uprave Nacionala Ive Pukanića.#L#
"Hubert Burda Media jedna je od vodećih njemačkih i europskih
izdavačkih kuća s kojom Nacional želi obogatiti hrvatski medijski
prostor i u idućih godinu dana objaviti desetak novih izdanja,
većinom magazina i revija", kazao je Pukanić Hini.
Rekao je da su pregovori o zajedničkom nastupu i suradnji na
hrvatskom tržištu trajali godinu dana, te da je Nacional u
novoosnovanoj tvrtki u ravnopravnom odnosu.
Nije želio govoriti o temeljnom kapitalu nove tvrtke, no naglasio
je da je godišnji promet njemačkog partnera 1,84 milijarde eura, te
da samo u Njemačkoj izdaje 59 naslova, a u ostalim dijelovima
svijeta još 155. Od poznatijih izdanja naveo je modni magazin Burda
i, kako je rekao, vodeći europski news magazin Focus.
"Novo poduzeće Burda Nacional, osnovano krajem rujna, već je
započelo s radom i uskoro će na hrvatskom tržištu lansirati svoje
prvo izdanje", kazao je Pukanić, no nije želio otkriti kada i o
kakvom izdanju je riječ.
"To je tajna, no da je riječ o ozbiljnom poslu govori činjenica da
smo u posljednja tri tjedna zaposlili još desetak ljudi", rekao
je.
Naglasio je da suradnja s njemačkim izdavačem neće utjecati na
samostalnost i neovisnost tjednika Nacional.
"Ulaskom Hubert Burda Medie u zajednički projekt s Nacionalom na
hrvatskom se tržištu rađa novi medijski div koji će obogatiti
medijski prostor i dovesti do veće pluralizacije u tiskanim
medijima", zaključio je Pukanić.
(Hina) so so
(Hina) so so