FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U DUBROVNIKU PREDSTAVLJEN STRATEŠKO-MARKETINŠKI PLAN HRVATSKOG TURIZMA

Autor: ;NNIK;NLES;DBUK;TMIS;DBUK;HŠPA;
DUBROVNIK, 5. rujna (Hina) - Na području Dubrovačko-neretvanske županije, kao i u cijeloj Hrvatskoj, postoje velike mogućnosti i odlični prirodni resursi, strateški lokaliteti te ljudski potencijal potreban za kvalitetni razvoj turizma koji uz poboljšanje turističke ponude može pridonijeti i poboljšanju kvalitete života stanovništva.
DUBROVNIK, 5. rujna (Hina) - Na području Dubrovačko-neretvanske županije, kao i u cijeloj Hrvatskoj, postoje velike mogućnosti i odlični prirodni resursi, strateški lokaliteti te ljudski potencijal potreban za kvalitetni razvoj turizma koji uz poboljšanje turističke ponude može pridonijeti i poboljšanju kvalitete života stanovništva.#L# Kazao je to na današnjoj prezentaciji Strateško-marketinškog plana za hrvatski turizam u Dubrovniku Eulogio Bordas, direktor španjolske tvrtke THR iz Barcelone, koja je za potrebe hrvatskog turizma, a u suradnji sa Ministarstvom turizma i Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) taj plan i izradila. Bordas je više puta dosad isticao kako je turizam najveći gospodarski sektor u svijetu za kojeg se u idućih 12 godina očekuje da će biti i udvostručen, te da slično može očekivati i Hrvatska koja ima odlične preduvjete za dalji razvoj turizma, posebno u izvanredno uščuvanom mediteranskom nasljeđu. Bordas pri tome naglašava, a to je i okosnica Strateško-marketinškog plana, da je Hrvatska jedina sredozemna zemlja koja je sačuvala jedinstveno nasljeđe svoga podneblja te da bi se ubuduće trebala predstavljati kao zemlja za različit odmor s autohtonim proizvodima i očuvanom prirodom i morem. Dodao je i da je taj plan jedan od najprofesionalnije odrađenih marketinških planova za turizam na Mediteranu u čijem je kreiranju sudjelovala i struka i lokalno stanovništvo, budući je usvajanju plana prethodilo konzultiranje i usaglašavanja na terenu. No, da bi se ostvario koncept po kojem Hrvatska u idućih 10-ak godina može postati jedna od najprivlačnijih turističkih destinacija na Mediteranu, Bordas kaže da treba još puno raditi te da se svi uključeni u turizam, pa i cjelokupno stanovništvo trebaju više angažirati. Inače, Plan, među ostalim, predviđa poboljšanje konkurentnosti hrvatskog turizma i to kroz tzv. klubove konkurentnosti pojedinih hrvatskih regija. Predlaže se i dovođenje velikih priznatih hotelskih lanaca te veće usmjeravanje promocije na njemačko, češko, austrijsko, talijansko i slovensko tržište odakle se, po procjenama, u Hrvatskoj u iduće četiri godine očekuje 70 posto turista. Obzirom na smještajne kapacitete plan ne zanemaruje ponudu privatnog i apartmanskog smještaja, no naglašava se da su hoteli isplativiji jer jedan hotelski krevet proizvodi 17 puta više radnih mjesta nego onaj u apartmanu koji zauzima 17 puta više zemljišta. Planom je predloženo i nekoliko vrsta marketinških strategija koje treba razviti u iduće tri godine, a najvažnije se odnose na kreiranje novih turističkih proizvoda koje Hrvatska sada nema, primjerice nautički charter, krstarenja Jadranom, robinzonski turizam na otocima, festivali na plažama i slično. Uz to, dosta će trebati poraditi i na hrvatskoj gostoljubivosti i izvrsnosti, te autentičnoj ponudi hrane i pića. Predlaže se i napuštanje politike niskih cijena i produljenje turističke sezone, ali ne samo radi povećanje profita, nego prije svega radi poboljšanja kvalitete života turista i domaćeg stanovništva. Današnjoj su prezentaciji plana u Dubrovniku, između ostalih, bili nazočni i direktor HTZ-a Niko Bulič, direktor Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić te dubrovačka gradonačelnica Dubravka Šuica. (Hina) hšpa/tam db

(Hina) hšpa/tam db

An unhandled error has occurred. Reload 🗙