ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor predstavila je danas svoj najnoviji proizvod - prirodnu izvorsku vodu Jana koja će se puniti u novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj
Jani kod Jastrebarskog.
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna
Agrokor predstavila je danas svoj najnoviji proizvod - prirodnu
izvorsku vodu Jana koja će se puniti u novoj tvornici-punionici
izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj Jani kod
Jastrebarskog.#L#
Kako je istaknuo predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić, riječ je
o četvrtoj tvornici Jamnice, nakon punionica mineralne vode u
Jamničkoj Kiselici i Sarajevskom Kiseljaku te punionice voćnih
sokova Juicy u Jastrebarskom.
Ova "greenfield" investicija, kazao je Sertić, vrijedna je 200
milijuna kuna, a proizvodnja Jane u punionici u Svetoj Jani započet
će 18. srpnja. Jana na tržište dolazi u PET ambalaži i pakiranjima
od 1,5; 0,5 i 0,25 litara.
Poslovodstvo tvrtke istaknulo je kako im je cilj plasirati Janu
prvo u zemlje u okruženju, a zatim na tržište Europske unije.
Također, želja im je da u naredne dvije godine Jana osvoji 50 posto
hrvatskog tržišta.
Direktor proizvodnje Jamnice Berislav Briški rekao je kako je riječ
o vodi koja kvalitetom može zadovoljiti najviše svjetske
standarde. Dubina vrela Jane je 800 metara, a voda se u boce puni bez
ikakve obrade, vrhunskom aseptičkom linijom za punjenje, koja
pruža sigurnost potpunog očuvanja vrhunskih svojstava ove izvorske
vode, ustvrdio je. Takvih je proizvodnih linija u Europi samo
desetak pa će proizvodnja u Svetoj Jani biti iznad konkurencije u
široj regiji, kazao je Briški.
Jamnica, koja drži oko 82 posto tržišta domaćih mineralnih voda, u
prošloj je godini ostvarila rekordnu proizvodnju i prodaju.
Tržištu je prvi put isporučeno više od 200 milijuna litara
mineralne vode, čime je tvrtka postala najjači proizvođač
mineralne vode u regiji. Ukupni prihod tvrtke lani je porastao 12
posto, a trend rasta nastavljen je i u ovoj godini. Tako je u prvih
šest mjeseci prodaja porasla 13 posto u odnosu na isto lanjsko
razdoblje.
(Hina) tp ds
(Hina) tp ds