FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JAMNICA PREDSTAVILA NOVU PRIRODNU IZVORSKU VODU JANA

Autor: ;TPER;DSTA;TPER;
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor predstavila je danas svoj najnoviji proizvod - prirodnu izvorsku vodu Jana koja će se puniti u novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj Jani kod Jastrebarskog.
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor predstavila je danas svoj najnoviji proizvod - prirodnu izvorsku vodu Jana koja će se puniti u novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj Jani kod Jastrebarskog.#L# Kako je istaknuo predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić, riječ je o četvrtoj tvornici Jamnice, nakon punionica mineralne vode u Jamničkoj Kiselici i Sarajevskom Kiseljaku te punionice voćnih sokova Juicy u Jastrebarskom. Ova "greenfield" investicija, kazao je Sertić, vrijedna je 200 milijuna kuna, a proizvodnja Jane u punionici u Svetoj Jani započet će 18. srpnja. Jana na tržište dolazi u PET ambalaži i pakiranjima od 1,5; 0,5 i 0,25 litara. Poslovodstvo tvrtke istaknulo je kako im je cilj plasirati Janu prvo u zemlje u okruženju, a zatim na tržište Europske unije. Također, želja im je da u naredne dvije godine Jana osvoji 50 posto hrvatskog tržišta. Direktor proizvodnje Jamnice Berislav Briški rekao je kako je riječ o vodi koja kvalitetom može zadovoljiti najviše svjetske standarde. Dubina vrela Jane je 800 metara, a voda se u boce puni bez ikakve obrade, vrhunskom aseptičkom linijom za punjenje, koja pruža sigurnost potpunog očuvanja vrhunskih svojstava ove izvorske vode, ustvrdio je. Takvih je proizvodnih linija u Europi samo desetak pa će proizvodnja u Svetoj Jani biti iznad konkurencije u široj regiji, kazao je Briški. Jamnica, koja drži oko 82 posto tržišta domaćih mineralnih voda, u prošloj je godini ostvarila rekordnu proizvodnju i prodaju. Tržištu je prvi put isporučeno više od 200 milijuna litara mineralne vode, čime je tvrtka postala najjači proizvođač mineralne vode u regiji. Ukupni prihod tvrtke lani je porastao 12 posto, a trend rasta nastavljen je i u ovoj godini. Tako je u prvih šest mjeseci prodaja porasla 13 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. (Hina) tp ds

(Hina) tp ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙