FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TRI PROJEKTA "COCA-COLE" U HRVATSKOJ ZA SP U JAPANU

Autor: ;ZVIS;
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - U sklopu Trećem Američkog tjedna koji od 13. do 18. svibnja organizira Američka trgovačka komora danas su u Hotelu "Opera" javnosti predstavljene tri akcije koje je organizirala "Coca Cola" i koje će predstavljati Hrvatsku na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Japanu i Južnoj Koreji.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - U sklopu Trećem Američkog tjedna koji od 13. do 18. svibnja organizira Američka trgovačka komora danas su u Hotelu "Opera" javnosti predstavljene tri akcije koje je organizirala "Coca Cola" i koje će predstavljati Hrvatsku na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Japanu i Južnoj Koreji. #L# Prva akcija je "Umjetnost na igralištu" u kojoj je još jednom prezentirano pobjedničko dizajnersko Ante Rašića rješenje koje će predstavljati Hrvatsku na Mondialu. Od pet finalnih radova, koja je posebni žiri odabrao nakon pozivnog natjecanja, gledatelji Hrvatske televizije odabrali su rješenje zagrebačkog dizajnera Ante Rašića. Druga akcija koju je provela "Coca cola" je odabir troje školske djece koji će nositi hrvatsku zastavu 8. lipnja 2002. na utakmici Hrvatska - Italija u Ibaraki. Sjegonoše će biti Žana Peša iz Vinkovaca, Renato Šmit iz Badljevine kraj Pakraca i Ivan Miočević iz Kaptola kraj Požege. Po riječima direktora za odnose s javnošću "Coca-cole" Sandra Baričevića, očekuje se da će najveću pozornost ipak privući projekt "Zastava", koja će biti sastavljena od tisuću crveno-bijelih komada platna. Naime, "Coca-cola" je u više od tisuću i sto kafićima širom Hrvatske postavila dizajnirana platna na kojima će navijači moći potpisati i ostavljati poruke podrške do 28. svibnja kada će zastava biti predana skupini navijača koji putuju u Japan i koja će biti navijački simbol naše reprezentacije. (Hina) ad ad

(Hina) ad ad

An unhandled error has occurred. Reload 🗙