ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - U sklopu Trećem Američkog tjedna koji od 13. do 18. svibnja organizira Američka trgovačka komora danas su u Hotelu "Opera" javnosti predstavljene tri akcije koje je organizirala "Coca Cola" i koje će
predstavljati Hrvatsku na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Japanu i Južnoj Koreji.
ZAGREB, 15. svibnja (Hina) - U sklopu Trećem Američkog tjedna koji
od 13. do 18. svibnja organizira Američka trgovačka komora danas su
u Hotelu "Opera" javnosti predstavljene tri akcije koje je
organizirala "Coca Cola" i koje će predstavljati Hrvatsku na
Svjetskom nogometnom prvenstvu u Japanu i Južnoj Koreji. #L#
Prva akcija je "Umjetnost na igralištu" u kojoj je još jednom
prezentirano pobjedničko dizajnersko Ante Rašića rješenje koje će
predstavljati Hrvatsku na Mondialu. Od pet finalnih radova, koja je
posebni žiri odabrao nakon pozivnog natjecanja, gledatelji
Hrvatske televizije odabrali su rješenje zagrebačkog dizajnera
Ante Rašića.
Druga akcija koju je provela "Coca cola" je odabir troje školske
djece koji će nositi hrvatsku zastavu 8. lipnja 2002. na utakmici
Hrvatska - Italija u Ibaraki. Sjegonoše će biti Žana Peša iz
Vinkovaca, Renato Šmit iz Badljevine kraj Pakraca i Ivan Miočević
iz Kaptola kraj Požege.
Po riječima direktora za odnose s javnošću "Coca-cole" Sandra
Baričevića, očekuje se da će najveću pozornost ipak privući projekt
"Zastava", koja će biti sastavljena od tisuću crveno-bijelih
komada platna. Naime, "Coca-cola" je u više od tisuću i sto kafićima
širom Hrvatske postavila dizajnirana platna na kojima će navijači
moći potpisati i ostavljati poruke podrške do 28. svibnja kada će
zastava biti predana skupini navijača koji putuju u Japan i koja će
biti navijački simbol naše reprezentacije.
(Hina) ad ad
(Hina) ad ad